La Casa Batlló vol obrir les seves portes als barcelonins i als catalans en general, que els darrers anys només representen el 2% dels visitants d’una de les joies arquitectòniques de Gaudí. A partir d’aquest dimarts, l’entitat ofereix 100.000 entrades al preu simbòlic d’1 euro per als residents a Catalunya i destinarà tota la recaptació a la Fundació Banc dels Aliments.
La campanya nadalenca, que porta el nom de “Fes el turista”, va de la mà de la companyia teatral Tricicle i té com a objectiu que els catalans puguin viure el procés de la restauració que neix gràcies a una gran troballa històrica: el revestiment original de les parets de la Planta Noble.
“Creiem que el procés de la restauració és un moment únic, una troballa sorprenent que suposa un abans i un després en la nostra història”, explica el director general de la Casa Batlló, Gary Gautier. “Aquest treball col·lectiu recupera l’estuc original de l’antic habitatge dels senyors Batlló dotant-lo de cromatismes i acabats inimaginables”.
Els interessats podran adquirir, a través de la web de la Casa Batlló, fins a 2 entrades a 1 euro i afegir gratis fins a 3 nens menors de 16 anys