Barcelona acollirà UBEAT Live, un festival d’entreteniment destinat a la generació Z, dels joves nascuts a partir dels 90. Creadors de continguts, eSports, freestyle, música i art urbà es donaran cita entre l’1 al 3 de juliol al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, tot i que té vocació d’expandir-se internacionalment. La directora d’Innovació i Nous Negocis del grup Mediapro, Maria Carmen Fernàndez, ha assegurat que aquest festival serà “punt de trobada per totes les audiències que busquen contingut jove”.

Des de Mediapro treballen amb unes xifres d’assistència d?unes 50.000 persones i una inversió d’entre 4 i 5 milions d’euros. L’organització ha explicat que el festival “neix amb ambició, amb l’ADN de ser un actiu completament internacionalitzable“, per la qual cosa ja treballa amb punts de la regió de Llatinoamèrica, on tenen socis més forts.

El primer tinent d’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha sostingut que aquest esdeveniment “respon a un canvi de gran magnitud a l’àmbit de l’entreteniment” i ha mostrat el suport de Barcelona a aquesta tendència al canvi, perquè, ha dit, és una ciutat oberta a la innovació i al canvi. Collboni també ha suggerit que la ciutat “s’ha de preparar” amb instal·lacions esportives que puguin albergar esdeveniments d’eSports.

El director general de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga, ha celebrat que el recinte serveixi per traslladar la comunitat digital a “allò físic”, i que a més, encaixi amb la línia de Fira de Barcelona, en referència a valors com la innovació, la tecnologia, o lobjectiu de connectar a la ciutadania

Nou comentari

Comparteix