Allau de revenda d’entrades per sortir de festa amb l’augment de positius

Les discoteques comencen a notar les conseqüències de la sisena onada de la pandèmia del coronavirus a Barcelona i Catalunya. L’augment de casos positius alerta a l’Ajuntament, a les autoritats sanitàries, al departament de Salut i també a la clientela. Aquests dies ha començat a haver-hi una autèntica allau de persones que han posat a la venda els tiquets per sortir de festa, perquè s’han infectat, són contactes estrets d’algun positiu o prefereixen optar per la prudència.

Aquesta situació es fa especialment palesa a la discoteca Razzmataz, al barri del Parc i la Llacuna del Poblenou. Per aquest dimarts hi ha una setantena d’entrades en venda al web ticketswap. En concret, per la festa El Dirty Extra Fake New Year’s Eve 2021, que simula la nit de Cap d’Any. Dimecres se celebra exactament la mateixa festa, però amb més sales obertes. Per aquesta data encara són més els tiquets que es revenen. En concret, al mateix portal web hi ha anunciats més de 130 bitllets. Els preus són bastant inferiors al preu que la discoteca els ha posat a la venda; el client que ha refusat sortir de festa vol recuperar com sigui els diners, encara que només sigui una part, ja que l’empresa per la transacció es queda un percentatge de l’operació.

A més de webs específiques de revenda d’entrades, també hi ha diferents xarxes socials on la gent decideix anunciar la venda de la seva entrada. Un dels exemples més usats, Instagram.

Un client posa a la venda la seva entrada per la discoteca Razzmatazz a través d'Instagram
Un client posa a la venda la seva entrada per la discoteca Razzmatazz a través d’Instagram

“No s’admeten devolucions”

A hores d’ara, com l’oci nocturn no està clausurat per la pandèmia les sales aposten per mantenir-ho tot obert, després de mesos de tancament. Fins i tot quan una persona s’ha contagiat del coronavirus la discoteca Razzmatazz no accepta “devolucions ni canvis d’entrada”. Només en cas de cancel·lació de l’esdeveniment, expliquen a través de les xarxes socials. I animen a la clientela a donar les entrades a algú altre: “pots cedir-les a una altra persona sense problema”, expliquen.

Nou comentari