Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
El Sant Andreu perd el seu golejador per lesió

La victòria de la Unió Esportiva Sant Andreu per un gol a zero contra el Formentera passa factura al club quadribarrat. Malgrat emportar-se els tres punts d’aquest enfrontament, els de Sant Andreu de Palomar hauran de pagar un preu molt alt. Ernest Forgas presenta una fissura al peroné amb afectacions als tendons.

Un contratemps molt gran per al club quadribarrat, que veu com el seu golejador es perdrà bona part del que queda de temporada, ja que usualment les fissures de peroné presenten un temps de recuperació que oscil·la entre els tres i els sis mesos de recuperació, tot i que aquest temps depèn de la zona en la qual s’ha produït la fissura i la gravetat d’aquesta.

Ernest Forgas va marxar del partit Sant Andreu-Formentera en llitera | Unió Esportiva Sant Andreu

L’home gol de la UESA

Fins al moment Ernest Forgas estava fent una temporada molt bona amb la samarreta quadribarrada. El davanter centre de la Unió Esportiva Sant Andreu havia sumat sis dianes en 13 partits a Segona RFEF, sent el segon màxim golejador de la categoria per darrer de Chuli, del Lleida Esportiu. A més Forgas també havia marcat a la Copa Federació, un gol en dos partits i, precisament, contra l’equip de la terra ferma.

Forgas ha estat un home clau de l’esquema de Xavi Molist, un jugador que ha disputat 13 dels 14 partits de lliga i ha sumat el 84% dels minuts possibles aportant el 33% dels gols del conjunt quadribarrat.

El Sant Andreu bolcat amb el seu jugador

Ernest Forgas és, a més del golejador del Sant Andreu, el padrí de l’equip Sub12 B del club quadribarrat, un conjunt aleví que ha desplegat una pancarta d’ànims cap al davanter, com ha immortalitzat el coordinador del futbol base andreuenc, Luis Giráldez, que ha mostrat la imatge a Twitter, ara conegut com a X.

L’equip Sub 12 B de la Unió Esportiva Sant Andreu amb una pancarta on es llegeix “Ànims Forgas” | X

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa