La Unió Esportiva Sant Andreu ha fet oficial aquest divendres la nova pell que lluirà la pròxima temporada. La principal novetat del proper curs serà que la marca principal canvia després que el mateix club anunciés que serà la històrica barcelonina Meyba la que vestirà l’entitat andreuenca en el seu pròxim curs a Segona RFEF. Així doncs, ho farà en substitució de Givova, que ha vestit el Sant Andreu les tres darreres temporades.
Els principals detalls que canvien respecte a l’anterior temporada són el coll i les mànigues. L’acabat del coll serà més gruixut i en els laterals de les mànigues es dibuixa la tradicional sanefa de Meyba. Com és habitual el pantaló serà negre amb la sanefa a cada costat. Tot i els canvis de disseny, el Sant Andreu continua mantenint les barres quadribarrades que el caracteritzen a la seva primera equipació. La segona equipació és d’un color blau fosc amb el patró del disseny de la marca de color blanc.
Amb tot, el club també ha anunciat l’obertura d’una botiga digital per tenir la possibilitat d’adquirir les noves samarretes i també una nova línia de marxandatge oficial del club. A part de les samarretes, també ofereix una bandera, una tovallola i bufandes amb els colors del club. L’entitat quadribarrada ha explicat que els nous productes estaran disponibles a partir del 25 de juliol, tot i que els productes estaran en prevenda per a socis a partir del 10 juliol amb un 15% de descompte.
Meyba, el nou proveïdor de productes del Sant Andreu
La principal notícia és que l’equip andreuenc canvia de proveïdor. Durant les últimes tres temporades ha vestit Givova i en la present temporada ho farà amb Meyba. Una marca barcelonina històrica que ha vestit equips reconeguts a nivell català i estatal com el Barça, l’Espanyol o l’Atlètic de Madrid. Meyba és una marca de roba fundada els anys quaranta a Barcelona i va ser el principal patrocinador del club més important de la ciutat durant deu anys. La marca va tancar l’any 1997 per problemes econòmics, però l’any 2013 va ser recuperada per l’empresa neerlandesa Premium, que gestiona la marca ‘Johan Cruyff’.