El conjunt del Guinardó vol fer valdre la punxada del San Mauro la setmana passada i consolidar-se a la primera plaça del grup 2 de Primera Catalana.
Tercera RFEF: la Muntanyesa vol seguir a la part alta
L’equip de Nou Barris, cinquè classificat a Tercera RFEF, a set punts del líder, l’Olot de Pedro Dólera, buscarà seguir enganxat a la part alta de la classificació i mantenir les posicions de Play-off d’ascens a Segona RFEF. La ‘Monta’ s’enfrontarà el diumenge, tres de desembre, a les 12 del migdia a la ‘bombonera de Nou Barris, contra el Badalona.
El conjunt badaloní no té la mateixa salut classificatòria que la Muntanyesa, ja que són els 14ns classificats amb només 13 punts.
Lliga Elit: nou derbi a la vista
Europa B i Horta protagonitzaran un nou derbi a Lliga Elit, el diumenge a les cinc de la tarda. La situació classificatòria dels dos conjunts és ben diferent. El filial escapulat és el segon classificat de la Lliga Elit, mentre que l’Horta no ha començat bé la temporada i es troba a la cua de la classificació, el tretzè amb 11 punts, amb només tres equips per sota.
La Guineueta, per la seva part, onzè classificat rebrà el Palamós al seu camp diumenge a les 12 del migdia. Qui també buscarà una victòria per sortir del pou classificatori serà el Sants. El conjunt santsenc, darrer classificat de Lliga Elit rebrà, diumenge a dos quarts d’una a l’Energia, contra el Viladecans, novè classificat.
Primera Catalana: el Martinenc vol aprofitar la punxada del San Mauro
El conjunt del Guinardó voldrà aprofitar l’oportunitat que se li ha presentat davant seu, ja que la punxada del San Mauro la setmana passada va col·locar els guinardorencs com a líders del grup 2 de la Primera Catalana. Per seguir a la primera posició de la lliga el Martinenc viatjarà a Artesa de Lleida, diumenge a les quatre de la tarda.
El Turó de la Peira buscarà sumar per allunyar-se de les zones de descens de Primera Catalana, i ho farà al camp del Sant Cugat Futbol Club dissabte a dos quarts de sis de la tarda. Per la seva banda, el Júpiter vol seguir escalant posicions a la classificació assentar-se a la part alta de Primera Catalana. Els de la Verneda rebran la visita de l’Artesa de Segre, diumenge a les 12 del migdia.
Pel que fa al CP Sarrià, del ja estrenat a la banqueta sarrianenca Tito Lossio, buscarà tornar a sumar per fugir de la penúltima posició del grup 3 de Primera Catalana. Els sarrianencs rebran al Tortosa Ebre diumenge a un quart d’una del migdia.