La muntanya de Montjuïc tornarà a viure aquest diumenge un partit del Futbol Club Barcelona i un concert al mateix temps. Els blaugranes rebran la visita de l’Atlètic de Madrid a l’Estadi Olímpic Lluís Companys a les 21:00 hores, mentre que al Sant Jordi Club se celebrarà el concert de Greta van Fleet, una banda nord-americana de rock, amb inici a les 20:45 hores. Tot i això, no tindrà la mateixa afluència que el concert de Joaquín Sabina al Palau Sant Jordi, el primer cop que van coincidir dos esdeveniments d’aquest tipus des de l’arribada del Barça a Montjuïc.
A principis de setembre es va viure la primera gran prova de foc de la temporada, quan més de 41.000 espectadors van estar presents a l’Estadi Olímpic per gaudir del futbol, mentre que 15.000 persones van acudir a l’actuació de Joaquín Sabina. Tot i la gran afluència de públic, no va haver-hi cap incidència destacada i els dos esdeveniments van succeir amb normalitat. Ara, uns mesos després, futbol i música tornen a coincidir a la muntanya.
Les recomanacions de mobilitat del Barça
Per això, des del Barça han tornat a donar recomanacions de mobilitat per a totes les persones que accedeixin al camp. A més del pla de mobilitat acordat per facilitar el desplaçament dels socis i aficionats blaugranes a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, les mesures d’aquest pla també seran extensibles al públic assistent al concert de Greta Van Fleet, donada l’excepcionalitat de la coincidència dels actes.

Així, des de les 17:00 hores d’aquesta tarda es restringirà l’accés en vehicle privat a gran part de la muntanya de Montjuïc. Per això, des del Barça recomanen, com en cada partit que l’equip juga a l’Estadi Olímpic, que els espectadors es desplacin prioritàriament a peu o en transport públic, amb un reforç d’aquest últim, especialment del funicular de Montjuïc. El metro i FGC també reforçaran els seus serveis, a més de l’increment de personal d’atenció, seguretat i neteja a les estacions d’Espanya, així com els serveis habituals d’autobusos regulars de TMB que arriben fins a plaça d’Espanya i el passeig de la Zona Franca.