El Club Esportiu Europa tindrà representada, per primera vegada, a una jugadora del club al nou joc de futbol, conegut anteriorment com a ‘FIFA’ i des d’aquest any com a ‘EA Sports FC’. Es tracta de la futbolista del primer equip femení Fatima Gharbi, que es podrà manejar en el videojoc. Gharbi apareix gràcies a la modalitat que ha creat la companyia en referència al Mundial d’Austràlia i Nova Zelanda, que ha començat aquest dijous i que es disputarà fins al pròxim 20 d’agost.

La jugadora apareix amb la selecció absoluta del Marroc, amb la qual ha estat convocada i per primer cop, com el combinat marroquí, disputarà la competició més important en l’àmbit futbolístic. El joc ha donat a la sabadellenca una valoració de ’68’, tot i que no l’ha caracteritzada amb el seu cabell arrissat, cosa que ha reclamat la mateixa futbolista a través del seu compte de Twitter. El club gracienc, a través del seu compte d’eSports, ha publicat les primeres imatges de l’aparença de Gharbi al videojoc i les seves característiques i un vídeo de la futbolista marcant un gol. A més, el club no s’ha oblidat de felicitar-la per aquesta gran notícia.

El Nou Sardenya i Barcelona, protagonista de l’spot del joc

D’altra banda, el conjunt gracienc també destaca per ser una de les imatges visibles en l’anunci del nou videojoc. La companyia ha anunciat que el periodista esportiu Miguel Angel Román serà el nou comentarista del joc, juntament amb l’streamer DJ Mariio. D’aquesta manera, EA Sports ha decidit anunciar-ho amb un espot gravat al Nou Sardenya, ja que va ser a l’estadi de l’Europa on Román va començar a narrar els seus primer partits. Amb això, el videojoc més famós del món del futbol canvia d’imatge i naming i també de comentaristes. Així doncs, deixa enrere els coneguts Manolo Lama i Paco González, que portaven sent els comentaristes espanyols del joc durant vint-i-cinc anys.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa