Sant Andreu i Europa, viuen un dels moments dolços de la seva història recent, i estan aprofitant els partits dels seus primers equips per crear sentit de pertinença amb el seu planter, i fan una pràctica a la qual estem molt acostumats de veure, sobretot al futbol professional, com és sortir de la mà dels jugadors del futbol base dels clubs al camp.

Els dos clubs van voler fer gala de la il·lusió i les ganes que mostraven els joves jugadors dels seus planters moments abans de saltar a la gespa dels estadis, que qui sap, en els quals dintre d’uns anys jugaran i defensaran les samarretes que ara llueixen orgullosos.

Passamans escapulat

El conjunt de la Vila de Gràcia va penjar un vídeo d’un minut de duració on es mostrava els jugadors del conjunt benjamí A i B del planter escapulat picant de mans i saludant als jugadors del primer equip de l’Europa, moments abans de saltar al camp de les seves mans i poder gaudir d’una golejada, sis gols a zero dels escapulats contra la Penya Deportiva de Santa Eulària des Riu.

Els jugadors del planter escapulat al túnel de vestidors del Nou Sardenya | CE Europa

Xerinola al Narcís Sala

Els jugadors dels equips Sub 8 A, B i C del Sant Andreu van ser els escollits per sortir de la mà dels jugadors del primer equip a la gespa del Narcís Sala, uns membres del planter que van paliar els nervis de sortir al temple quadribarrat amb un dels càntics més recurrents per part de l’afició del Sant Andreu, el ja clàssic “Dale UESA“.

Els més petits de Sant Andreu van ser enregistrats mentre saltaven i cantaven instants abans d’agafar les mans dels seus ídols i sortir a la gespa en la qual Josu, amb un màgic llançament de falta, donaria els tres punts als quadribarrats davant el Formentera.

El planter quadribarrat canta a ple pulmó el “Dale UESA” | UE Sant Andreu

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa