La Cursa dels Nassos d’aquest any acollirà més corredors de l’habitual. L’èxit d’aquesta tradicional prova atlètica s’ha deixat veure en la rapidesa amb la qual s’han esgotat els dorsals per a poder participar-hi. Veient això, l’Ajuntament de Barcelona i els organitzadors de la prova han decidit oferir 1.000 dorsals més per poder gaudir de la Cursa dels Nassos, una de les proves més emblemàtiques i que, a més a més, ofereix una activitat nadalenca distesa i esportiva.
Recollida de dorsals a Sant Martí
Tota aquella persona que s’inscrigui haurà d’anar a recollir el seu dorsal i el xip a l’Escola Grèvol, al carrer de Provençals número 9, al districte de Sant Martí durant els dies 29 i 30 de desembre. El dia 31, quan se celebra la Cursa dels Nassos, també es podran recollir dorsals entre les 10 i les 12 del matí, això sí, només podran recollir el xip i dorsal tots aquells corredors i corredores que no siguin de la ciutat de Barcelona.
Un recorregut clàssic i mariner
Tots aquells que disputin la Cursa dels Nassos, que començarà a un quart de sis de la tarda del dia 31, passaran per diversos carrers dels barris barcelonins més propers al litoral de la capital catalana, com són la Barceloneta, la Plata, el Parc i La Llacuna, Diagonal Mar i el Front Marítim, La Vila Olímpica o el Poblenou, gairebé un recorregut totalment ambientat al districte de Sant Martí.

Alguns dels carrers tan emblemàtics per on passarà la Cursa dels Nassos seran els de Selva de Mar, carrer des d’on es farà la sortida, el Carrer de la Marina o el carrer de Llull. A més els corredors passaran per llocs tan destacats com la Plaça dels Voluntaris, el Pla de Palau, l’Avinguda Icària o la Diagonal.