Exjugador, director esportiu i, des del 14 de maig de 2021 president del club de la Prosperitat. 74 gols en 25 partits avalen la condició de killer de Pedro García, que ha canviat la gespa pel parquet, a qui no hi ha ningú que se li apropi en xifres, una mitjana de 3 gols per cada partit jugat. De fet no hi ha cap jugador entre 3a catalana i 3a nacional, ni un sol, que pugui igualar la marca de Pedro Garcia. Pedro García és un nom històric a la Muntanyesa, primer per la part esportiva, ja que el davanter va arribar l’estiu del 2014 al club groc-i-negre per a aportar gols i qualitat a l’equip de Nou Barris. L’any 2018 compaginaria la tasca dins del camp amb la feina de despatxos com a director esportiu del club, càrrec que va desenvolupar del febrer de 2018 fins al juny de 2021 que el càrrec l’assumiria Toni Pérez.
La secció de futbol sala del CF Muntanyesa té 2 anys de vida, idea de Miguel Rueda, que va morir en els primers instants de vida de la nova secció del club de la prosperitat. A més a més de Pedro García el futbol sala compta amb noms il·lustres dins del club groc-i-negre, el director esportiu, Toni Pérez, i l’excapità José Santos, formen part del conjunt que ha militat aquest any al grup 6 de la tercera divisió catalana de futbol sala. A més d’aquest sènior masculí, els de Nou Barris tenen un conjunt escolar i un aleví.
La llegenda de la Muntanyesa que és campió de la Kings League
Fernando Velillas va aconseguir al Civitas Metropolitano alçar-se com a campió de la Kings League. L’equip de Velillas va superar al seu rival, on jugava el jugador de l’Europa Gerard Nolla, a la tanda de penals (1-2) després d’empatar a 4. Velillas va firmar 1 dels 2 únics gols que van servir perquè el seu equip sortís campió