Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Forcen la moto de Sirera mentre visitava Sant Antoni per la inseguretat

Aquest dissabte s’ha produït un robatori amb força en un vehicle aparcat a Sant Antoni que ha tingut com a víctima una cara coneguda de la política barcelonina. El president del grup municipal del PP, Daniel Sirera, era el propietari de la motocicleta que ha estat forçada per poder emportar-se els objectes que hi havia guardats a la guantera. Els fets haurien tingut lloc mentre el popular es trobava al barri barceloní fent una visita amb veïns i comerciants per parlar de la inseguretat a la zona.

Segons ha explicat el mateix Sirera a través d’un vídeo publicat a les xarxes socials, quan ha tornat a la seva moto després de la trobada amb els veïns s’ha trobat amb la guantera forçada i oberta i sense cap dels objectes que hi havia dins. El polític no ha pogut recuperar ni el cable per carregar el seu telèfon mòbil que hi havia a l’interior ni les ulleres de sol. Tanmateix, sí que ha pogut recuperar el comandament a distància del seu pàrquing i la documentació de la moto gràcies als responsables de la floristeria Bausà Flors, ubicada al número 60 del carrer de Viladomat. Els treballadors del negoci li han deixat una nota a la moto informant-lo que havien trobat les pertinences i que li guardaven al seu local.

Missatge a Collboni per la delinqüència

Sirera ha aprofitat aquests fets per enviar un missatge clar a l’alcalde Jaume Collboni: “Barcelona està com està, però crec que ha arribat el moment que Collboni es prengui seriosament el tema de la delinqüència a la ciutat i que tregui al carrer els vuitanta agents de la Guàrdia Urbana que en aquests moments estan vigilants edificis municipals i els substitueixi per agents de seguretat privada. Necessitem tota la policia possible al carrer, garantint la seguretat dels barcelonins i dels que ens visiten”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa