Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Els Mossos investiguen la mort d’una mare i una filla al Clot

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una mare i una filla que van aparèixer sense vida a l’interior del seu domicili el passat divendres 4 de juliol, segons ha avançat Betevé i han confirmat fonts de la policia catalana al Tot Barcelona. Segons apunten les mateixes fonts policials, d’entrada no s’observen signes de violència, però des de la policia catalana encara no apunten a la possible causa de la mort, ja que estan esperant a les “proves dels equips forenses”. En les tasques per determinar les causes de la mort de les dues víctimes hi treballen la Unitat d’Investigació dels Mossos del districte de Sant Martí i el Jutjat d’Instrucció número 20.

Els dos cadàvers es van localitzar el passat divendres 4 de juliol, però Betevé apunta que els cossos es van trobar amb un elevat estat de descomposició, motiu pel qual la policia catalana encara no ha determinat el dia en què la mare i la filla van perdre la vida. De fet, és per aquest motiu que els investigadors estan esperant els resultats de les proves forenses abans de determinar el dia en què van perdre la vida les dues víctimes i, de pas, determinar-ne les causes de la mort. La investigació, doncs, continua oberta.

Agents dels Mossos d’Esquadra, a Barcelona / Imatge d’arxiu de Mossos

Mor un jove al Maremàgnum

Aquest dimarts, un jove va perdre la vida en caure de la segona planta del centre comercial Maremàgnum. Els fets s’haurien produït poc abans de les 11 del matí. Els Mossos d’Esquadra es van mobilitzar després que el telèfon d’emergències 112 rebés una trucada per la caiguda de l’home. En arribar al lloc de l’incident, els sanitaris van declarar la mort de la víctima al moment, per les ferides provocades per la caiguda, que li van causar una aturada cardiorespiratòria. Tot i que encara no han esclarit els motius pels quals la víctima va caure de la segona planta del centre comercial, d’entrada la policia catalana descarta que una altra persona l’empentés.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa