Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Mor un veí de Barcelona en caure amb el cotxe per un barranc

Un home de 78 anys, veí de Barcelona, ha mort aquest dissabte a la tarda en sortir de la via amb el turisme que conduïa i caure per un barranc d’uns seixanta metres a la carretera HU-V-6441, al terme municipal de La Fueva (Osca). La sortida de la via s’ha produït des d’una esplanada de terra al marge dret de la calçada.

L’accident, segons ha informat la Guàrdia Civil, s’ha produït entre les 16.00 hores de dissabte i les 01.25 hores d’aquest diumenge, al punt quilomètric 18,500 d’aquesta via, que uneix els municipis Troncedo i Formigales, en sentit descendent.

Al lloc dels fets s’hi ha personat una patrulla motorista del Destacament Trànsit de la Guàrdia Civil de Binéfar, Equip d’Atestats del Destacament de la Guàrdia Civil de Trànsit de Fraga, una patrulla de seguretat ciutadana del Lloc d’Aínsa, una dotació de Bombers i els serveis sanitaris del 061. L’equip d’atestats de la Guàrdia Civil de Trànsit de Fraga s’ha fet càrrec de la investigació per esbrinar les causes del sinistre i el cadàver del veí de Barcelona ha estat traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Saragossa.

Una imatge d'arxiu dels Mossos d'Esquadra / Mossos d'Esquadra
Una imatge d’arxiu dels Mossos d’Esquadra / Mossos d’Esquadra

Nou crim de violència masclista a Barcelona

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una dona que es va trobar morta amb signes de violència divendres al migdia a un domicili de Sant Martí de Barcelona. Els investigadors de la Divisió d’Investigació Criminal van iniciar les indagacions per esclarir els fets ocorreguts. El cas es troba sota secret d’actuacions, però s’investiga com un crim de violència masclista que se suma a diversos 14 homicidis registrats a Catalunya el 2023. I a tot l’Estat, la xifra s’enfila fins a les 55 dones.

Per demanar ajuda en cas de violència masclista hi ha el telèfon 900 900 120, específic d’atenció i informació. Funciona les 24 hores cada dia de l’any, atén consultes i urgències, és gratuït, no queda registrat al mòbil i és confidencial. En cas d’emergència davant d’una agressió, també es pot trucar al 112.

Més notícies
Notícia: Tots els concerts TOP que Barcelona acollirà aquest 2024
Comparteix
Estopa, Springsteen, Lana del Rey, Depeche Mode y Olivia Rodrigo són alguns dels artistes que actuaran a la ciutat
Notícia: Totes les afectacions a la mobilitat per la Cursa dels Nassos
Comparteix
La cursa afectarà 21 línies de bus i es produiran talls de trànsit a partir de les 15:30 hores
Notícia: Les entitats pro mobilitat sostenible alerten: fer matricular bicis i patinets en desincentivaria l’ús
Comparteix
Mantenen que el cost "burocràtic" que comportaria un sistema de matriculacions és massa elevat i recorden que les assegurances s'apliquen "quan el patrimoni personal no pot reparar els danys causats"
Notícia: Les entitats pro mobilitat sostenible alerten: fer matricular bicis i patinets en desincentivaria l’ús
Comparteix
Mantenen que el cost "burocràtic" que comportaria un sistema de matriculacions és massa elevat i recorden que les assegurances s'apliquen "quan el patrimoni personal no pot reparar els danys causats"

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa