Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Mitja dotzena de ferits en un aparatós xoc entre dos vehicles a l’Eixample

Sis persones han resultat ferides en un accident de cotxe aquesta matinada a l’Eixample de Barcelona. L’espectacular xoc ha deixat ambdós vehicles implicats completament destrossats. S’ha necessitat la intervenció de fins a set dotacions de bombers amb més d’una vintena de persones per a ajudar a les víctimes que en alguns casos havien quedat atrapades dins dels seus vehicles. Tot i que les causes de l’accident encara s’estan investigant, fonts de la Guàrdia Urbana han confirmat al TOT Barcelona que no hi ha hagut cap incident penal, és a dir, que les drogues i l’alcohol com a causants de l’accident quedarien descartades.

Al voltant de les tres de la matinada, els Bombers de Barcelona han rebut un avís per anar a socórrer fins a mitja dotzena de persones que havien tingut un accident al mig de l’Eixample, en concret, a la cruïlla de Diputació amb Aribau. Segons ha pogut saber aquest diari, els cotes haurien xocat per raons que es desconeixen i aquesta situació hauria provocat que els vehicles bolquessin. S’han desplaçat al lloc dels fets set dotacions amb un total de 26 bombers que han treballat a contrarellotge per a auxiliar les víctimes. Segons han confirmat els mateixos equips, s’han hagut de fer fins a tres excarceracions d’aquest accident. En total sis persones han resultat ferides, dues d’elles de gravetat.

Imatge d'un dels cotxes implicats en el xoc a l'Eixample / Cedida (X)
Imatge d’un dels cotxes implicats en el xoc a l’Eixample / Cedida (X)

Coordinació de Bombers i SEM

Els Bombers de Barcelona han assegurat que les víctimes han estat ateses en el mateix moment de l’accident pels infermers del cos, però que ràpidament han aparegut al lloc dels fets les dotacions del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), els quals han catalogat les lesions dels ferits i els han traslladat a l’hospital més proper. La policia està investigant els fets, però de moment no hi ha informació sobre la causa d’aquest accident.

Més notícies
Notícia: L’AMB perd la batalla per reduir l’ús del cotxe: les xifres es mantenen iguals que fa 20 anys
Comparteix
El vehicle privat duplica l'ús del transport públic a l'àrea de Barcelona, amb 1,1 milions de trajectes diaris en cotxe i similars, per 456.800 en bus o tren
Notícia: MÉTEO | Baixen les temperatures i torna la pluja a Barcelona
Comparteix
Aquest dimarts tornen els ruixats a la costa de Tarragona i de Barcelona i al Prepirineu
Notícia: Operatiu policial per detenir uns narcos relacionats amb una mort el 2023
Comparteix
Els Mossos d'Esquadra han detingut a Barcelona a 4 membres d'un grup criminal dedicat al tràfic de drogues acusat de presumptament matar a un home
Notícia: Una segona vida per al quadrat d’or del teatre barceloní
Comparteix
La reobertura d'El Molino després d'una dècada tancat retorna el pols escènic a la part baixa del Paral·lel | Lluny de la seva època daurada, grans teatres com l'Arnau semblen forçats a reinventar-se per poder accedir a les reformes municipals

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa