Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Investiguen la mort d’una persona a l’estació de metro de Fabra i Puig
  • CA

Un nou misteri envolta l’estació de metro de Fabra i Puig. Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una persona que ha tingut lloc aquest dijous a primera hora de la tarda a Barcelona, segons ha avançat El Caso i ha confirmat al TOT Barcelona el mateix cos policial. El cos policial ha assegurat que el succés s’està investigant, però els detalls sobre els fets o què ha passat encara no són públics. Podria, però, tractar-se d’un homicidi, però la policia no ho ha confirmat.

Lateral d'un cotxe dels Mossos d'Esquadra. | Albert Segura (ACN)
Lateral d’un cotxe dels Mossos d’Esquadra fent una patrulla durant el dia. | Albert Segura (ACN)

Més d’un aldarull a l’L1

No és la primera vegada que hi ha problemes al metro de Barcelona, sobretot a l’L1, una de les més transcorregudes per a ciutadans i turistes. Aquest mateix mes d’agost, una baralla de matinada va deixar dues persones ferides per arma blanca al Metro de Barcelona, segons va informar El Caso i van confirmar fonts dels Mossos d’Esquadra al TOT Barcelona. Els fets van passar de matinada a l’interior d’un tren de la línia L1. Les dues persones, que segons explica la policia van acabar amb cops i talls a les mans, van abandonar el vagó a l’estació de Sant Andreu.

D’altra banda, l’hivern passat, al voltant de Nadal, una baralla prou escandalosa va deixar dos joves ferits. Els fets van tenir lloc de nit dins d’un dels trens que fa aquest recorregut quan per motius encara s’estan investigant es va iniciar aquesta trifulga. Tal com es va poder comprovar en un vídeo compartit per diversos usuaris a través de les xarxes socials, un grup de fins a sis joves van agredir-se mútuament, donant-se cops de puny i puntades de peu al bell mig d’un comboi davant l’estupefacció de la resta d’usuaris que feien el mateix recorregut. 

Més notícies
Notícia: La mort de l’últim hereu dels antics magatzems Jorba
Comparteix
El tancament d'El Corte Inglés del Portal de l'Àngel posa punt final a una etapa iniciada l'any 1926 de la mà d'una família d'empresaris del Bages | L'emblemàtic edifici deixarà de funcionar estrictament com a centre comercial i passarà a convertir-se en un híbrid entre oficines i comerços
Notícia: Focs a Barcelona: es calcina una furgoneta i crema la cuina d’un restaurant
Comparteix
Els Bombers han apagat aquest dijous dos incendis a la ciutat, en els dos casos sense ferits I El vehicle s'ha cremat al Poblenou, mentre que el sinistre de l'establiment ha estat a l'Eixample
Notícia: Un curiós congrés europeu s’estrena a Barcelona amb 900 participants
Comparteix
La European Meteorological Societay es farà del 2 al 6 de setembre a l'Edifici Històric de la UB
Notícia: Els indicadors turístics, a l’alça: 3,5 milions de pernoctacions al juliol
Comparteix
Al llarg del setè mes de l'any, més d'1,2 milions de turistes han passat pels hotels, pisos turístics i albergs de la ciutat, més de 7,2 en tot l'any I El nombre de pernoctacions creix un 2,6% respecte el 2023

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa