Fort incendi a Barcelona. Un autobús en flames crema a la Gran Via de les Corts Catalanes, en la intersecció amb el carrer Marina. Diverses dotacions del cos de Bombers de la ciutat s’han desplaçat per intentar controlar l’incendi i extingir les flames. Des de Bombers de Barcelona recomanen als veïns de la zona tancar les finestres de casa seva i quedar-se confinats a l’interior per evitar el fort fum que surt de l’autobús. Segons indiquen fonts municipals al TOT Barcelona, el bus que s’ha incendiat forma part de la flota d’autobusos de l’empresa Moventis. Els fets s’han produït cap a dos quarts de dues del migdia. En aquests moments els membres del cos d’extinció d’incendis de la capital catalana han pogut controlar les flames i estan finalitzant les tasques d’extinció del foc.
Les mateixes fonts municipals confirmen a aquest diari que cap persona ha resultat ferida a causa de l’incendi. Per tal de deixar treballar als operaris i poder controlar el foc, s’han realitzat diverses alteracions de trànsit. Els serveis de neteja també estan en camí per retirar les restes de l’autobús incendiat.
🚨El cos de #BombersBCN estem treballant en l'extinció d'un incendi en un autobús a la intersecció dels carrers de la Marina i Gran Via de les Corts Catalanes. Recomanem al veïnat tancar les finestres per la gran quantitat de fum. pic.twitter.com/5DOv0mM4p1
— Bombers Barcelona (@BCN_Bombers) May 28, 2024
🚨El cos de #BombersBCN estem treballant en l'extinció d'un incendi en un autobús a la intersecció dels carrers de la Marina i Gran Via de les Corts Catalanes. Recomanem al veïnat tancar les finestres per la gran quantitat de fum. pic.twitter.com/5DOv0mM4p1
— Bombers Barcelona (@BCN_Bombers) May 28, 2024
Una columna de fum negre visible des dels carrers del costat
Tal com es pot veure en les imatges enregistrades per diversos usuaris que han publicat en el seu compte personal de Twitter, rebatejat com a ‘X’, l’incendi en l’autobús ha ocasionat una forta columna de fum negre que es podia veure des de diversos punts del carrer. És per aquest motiu que les autoritats han recomanat als veïns de la zona quedar-se a casa i tancar les finestres per evitar que els gasos entressin a l’interior del domicili.
