La caiguda d’una prestatgeria és la possible causa de la mort d’una dona de 56 anys aquest dilluns a la Torre Glòries. Segons han informat els Mossos en una nota de premsa, aquesta persona hauria mort en caure-li el moble a sobre. L’edifici és propietat de Merlin Properties.
La policia catalana ha rebut un avís, cap a les 12.20 hores, d’un accident laboral en les oficines de la Torre Glòries. Fins al lloc dels fets s’han traslladat agents de la policia científica i professionals del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que no han pogut fer res per salvar la vida de la dona.
Els Mossos informen el jutjat i a la Generalitat
Els Mossos d’Esquadra han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del departament d’Empresa i Treball de la Generalitat, d’acord amb els procediments establerts.
Tal com ha informat el TOT Barcelona a primera hora de la tarda, el cos sense vida d’aquesta persona ha aparegut en el soterrani de l’edifici, a tocar de la zona del mirador, però en la part interior de la torre, han dit els Mossos. L’espai és un dels que la propietat té llogats.

Un altre accident laboral, en l’edifici Estel
Aquest és el segon accident laboral que té lloc en pocs dies a Barcelona en un immoble singular. El divendres passat, un home va resultar ferit i va ser traslladat en estat menys greu a un centre hospitalari després de patir un sinistre, sense concretar quin, en l’edifici Estel de l’Eixample, que està en obres per convertir-lo en un hub farmacèutic d’AstraZeneca.
El març passat, un home va morir en un altre accident laboral mentre treballava en la reforma d’un edifici i va caure d’un vuitè pis al districte de Nou Barris. També al marc, un treballador va resultar ferit greu després de patir una caiguda durant les obres del Camp Nou. L’octubre del 2023, un ascensor es va desplomar en un edifici de l’Eixample i tres treballadors van acabar ferits. I el 20 de febrer de l’any passat, una altra persona va morir durant els treballs de muntatge del Mobile.