Els Mossos d’Esquadra estan investigant unes restes d’ossos que han aparegut a l’interior d’una maleta al districte de Sarrià-Sant Gervasi. Segons ha avançat la periodista Anna Punsí a través del seu compte de Twitter, les restes d’ossos podrien ser d’un ésser humà. Segons detalla la mateixa periodista, la policia no creu que es tracti de restes fruit d’un crim, sinó que la troballa pot estar relacionada amb restes utilitzades per algun professional de la medicina i que les havia guardat en una maleta.
Tal com avança Betevé, les restes han aparegut en un contenidor del carrer Hort de la Vila, al barri de Sarrià. El cos de policia de la Generalitat de Catalunya ja ha obert una investigació per esclarir-ne la procedència.
Suïcidi a Barcelona
Una dona de 56 anys va suïcidar-se dilluns passat abans que la desnonessin. Segons avança ElCaso i ha pogut confirmar el TOT, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per esclarir els fets i determinar oficialment la causa de la mort, tot i que, segons expliquen fonts policials, “tot apunta a un suïcidi”. Els fets van tenir lloc a principis de setmana després que el jutjat de primera instància número 6 de Barcelona ordenés un desnonament al centre de Barcelona, en un pis de la cantonada del carrer Urgell amb la Gran Via de les Corts Catalanes, al centre de la capital catalana.
Un cop l’ordre ja s’havia emès, la comitiva judicial encarregada d’efectuar el desnonament -no sempre són els Mossos d’Esquadra qui actuen en aquests casos- va desplaçar-se fins al pis en qüestió. Com que ningú va obrir la porta, van entrar dins l’habitatge i van trobar la dona sense vida al lavabo. En aquell moment, doncs, la comitiva judicial es va veure obligada a activar una patrulla dels Mossos i involucrar-los en el cas. Ara, els Mossos investiguen els fets per determinar l’hora de la mort i confirmar-ne les causes.