Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Investiguen una possible agressió sexual en una platja de Barcelona
  • CA

Els Mossos d’Esquadra estan investigant una possible agressió sexual que s’hauria produït la matinada d’aquest dilluns a la platja del Somorrostro de Barcelona. Segons ha avançat l’agència EFE i ha pogut confirmar el TOT Barcelona, l’avís s’ha produït sobre les sis del matí, quan agents de la Guàrdia Urbana han acudit a aquesta platja de la capital catalana alertats per diversos testimonis que asseguraven que una dona podria haver patit una agressió sexual per part d’un home.

La víctima -una dona major d’edat- ha estat localitzada pels efectius i ha estat traslladada a un centre hospitalari barceloní. Alguns testimonis dels fets apunten que el presumpte autor de l’agressió sexual hauria inclús robat diverses pertinences de la víctima.

La policia catalana ja ha obert una investigació per provar de localitzar el presumpte autor d’aquesta agressió sexual. Per ara no s’ha produït cap detenció al respecte.

Seguirà ampliació.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa