Dos joves de 22 i 23 anys han estat víctimes d’una agressió homòfoba al districte de Sant Martí de Barcelona. Fonts dels Mossos han explicat que les dues persones van ser agredides i van rebre insults per la seva condició sexual. Els fets han tingut lloc la matinada d’aquest dilluns als voltants del carrer d’Almògavers.

Un dels agressors va ser reconegut i detingut

La policia autonòmica va rebre l’avís i a la poca estona de presentar-se al lloc de l’atac va detenir un dels presumptes agressors, que va ser reconegut per una de les víctimes i per un testimoni. L’agressor té 22 anys i fins ara no tenia antecedents.

Segons els Mossos, les dues persones van ser agredides físicament. Les ferides que presenten són de caràcter lleu. Les dues víctimes ja han presentat les corresponents denúncies.

Un altre atac, aquest a Sants

D’altra banda, l’Observatori Contra l’Homofòbia ha explicat aquest dilluns que el passat dissabte un jove, que estava passejant el seu gos, va ser agredit per la seva condició sexual per un home al barri de Sants. L’Observatori està fent l’acompanyament psicosocial i jurídic de la persona i la intenció de la víctima és presentar una denúncia.

Aquestes noves agressions es produeixen a Barcelona després de l’atac indiscriminat d’un jove contra una desena de dones a l’estació de metro del Camp de l’Arpa, a la línia 5. L’home va acabar sent detingut pels Mossos i el jutge ha decretat la presó preventiva sense fiança. Els fets van tenir lloc poc abans de les 10.00 hores del passat divendres. Tot i que l’agressor va ser retingut pels vigilants de seguretat, en un primer moment la policia autonòmica només el va identificar i el va deixar anar. La dona que va rebre el cop de puny i va caure a terra va patir lesions greus.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa