Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Una marca de moda obre una botiga en un edifici modernista a Rambla Catalunya

La marca internacional de moda Parfois, una de les marques de bosses i accessoris més populars de gamma mitjana, ha informat de l’obertura d’una nova botiga a Barcelona, una decisió que s’emmarca dins de l’estratègia d’expansió de la marca a l’Estat espanyol. En concret, el nou espai està ubicat a la Rambla Catalunya, 78, una de les principals artèries comercials de la capital catalana, i ocuparà l’espai que la marca francesa Naf Naf va deixar buit als baixos de l’edifici modernista de la Casa Juncosa.

La nova botiga de la multinacional portuguesa a la capital catalana compta amb una superfície de 170 metres quadrats, dissenyats sota un concepte més minimalista i contemporani, alineat amb l’evolució de la imatge de la marca. Amb aquesta obertura, Parfois suma 20 botigues a Barcelona i arriba als 347 punts de venda a Espanya, incloent-hi aeroports, botigues a peu de carrer, centres comercials i córners.

Actualment, Parfois es troba present a prop de 75 país amb aproximadament 1.100 botigues i segueix impulsant la seva expansió internacional, amb especial focus posat a Llatinoamèrica i l’Orient Mitjà. La marca de moda reforça el seu posicionament en tèxtil apostant pel desenvolupament de col·leccions càpsula exclusives amb edicions limitades que estaran presents tant a la botiga en línia com a botigues seleccionades.

Façana de la Casa Juncosa / Ajuntament de Barcelona

Una casa inspirada en la Casa Calvet de Gaudí

La Casa Juncosa és un edifici modernista inspirat en la Casa Calvet d’Antoni Gaudí, però la seva autoria és controvertida, ja que, oficialment, el seu propietari, Evarist Juncosa, va fer l’encàrrec a l’arquitecte Salvador Vinyals, però molts l’atribueixen al seu germanastre, el també arquitecte Melcior Vinyals. Entre els encants més destacats d’aquest edifici totalment simètric que fa cantonada amb el carrer de València, hi ha la porta d’entrada en forma d’arc amb dues fulles de fusta i els vitralls policromats que hi ha prop de l’escala principal de l’edifici.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa