Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Canvi de temps dràstic a Barcelona: quan arribaran les tempestes

Barcelona es prepara per a un nou canvi de temps dràstic. Les tempestes tornaran a fer acte de presència a la capital catalana amb intensitat i seran les protagonistes d’un cap de setmana que es preveu passat per aigua en diversos punts del territori català. Aquest dijous 24 d’octubre serà el darrer dia de calma abans de l’arribada de les precipitacions a la ciutat, que sembla que es quedaran ben segur almenys fins als inicis de la pròxima setmana.

Segons les dades facilitades pel Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), la situació de calma tensa amb els núvols com a grans dominadors del cel barceloní es mantindrà durant tota la jornada d’aquest dijous i també al llarg del matí del divendres. Les primeres precipitacions podrien veure’s a partir de la tarda, al voltant de les quatre aproximadament, quan els ruixats es deixaran veure en diversos punts de la capital catalana i ja s’hi quedaran durant la resta de la jornada del divendres.

Aiguats que podrien allargar-se fins al dimecres

La situació meteorològica no millorarà de cara al dissabte. Les previsions de les autoritats apunten que l’inici del primer dia festiu del cap de setmana estarà marcat per una pluja intensa que serà la gran protagonista durant tot el dia i que farà baixar considerablement les temperatures a la ciutat, situant-les per sota dels 20 graus i en alguns moments fregant els 10 graus. De cara al diumenge, els ruixats es mantindran com la tònica dominant, refermant aquest important descens dels termòmetres i completant un últim cap de setmana d’octubre completament passat per aigua.

Si no hi ha canvis d’última hora en les previsions, aquestes tempestes continuaran la seva hegemonia al cel de la capital catalana durant la jornada del dilluns, quan començaran a estabilitzar-se les temperatures. La situació d’inestabilitat meteorològica podria allargar-se durant tota la jornada del dimarts i el dimecres de la setmana que ve, amb forts ruixats que a poc a poc podrien deixar pas a cels ennuvolats i de cara al dijous les primeres clarianes.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa