Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Suspenen un judici perquè no funcionava la videoconferència

Situació rocambolesca la que s’ha viscut avui al jutjat penal 28 de Barcelona. S’ha hagut de suspendre un judici perquè no funcionava la videoconferència en la qual havia de declarar l’acusat. El judici corresponia a l’acusació cap a un vigilant del metro de Barcelona que, suposadament, va produir lesions a un jove a l’estació de l’L4 de Joanic, al districte de Gràcia.

L’acusat no s’ha presentat al judici al·legant que patia una lumbàlgia i havia de declarar a través d’una videoconferència. Els problemes tecnològics han aparegut i la imatge d’aquesta videoconferència no funcionava, fet pel qual el tribunal ha preguntat a l’acusat si volia seguir el judici, com sol passar quan es fa una declaració de forma presencial, o preferia no fer-ho.

L’home ha seguit el judici a través d’una trucada entre el seu mòbil particular i el telèfon fix de la sala, un fet pel qual l’advocada de l’acusació s’ha preguntat si la defensa podria utilitzar aquests problemes tecnològics per demanar la nul·litat del judici. L’advocat de la defensa no ha volgut utilitzar els seus arguments per defensar el seu client, una circumstància que ha fet que el jutge suspengués el judici i l’ajornés fins al pròxim 20 de febrer.

Un judici amb moltes voltes

La Fiscalia demanava a l’acusat una pena de nou mesos de presó per, presumptament, haver causat lesions a un jove que es va colar al metro perquè no va poder validar el bitllet de transport que prèviament havia adquirit. Després d’aquests fets va ser quan va entrar a escena el vigilant que, suposadament, va “realitzar un placatge o clau que va llençar a terra el jove i posant-se a sobre seu” per tractar d’immobilitzar-lo.

L’acusació particular l’exerceix Irídia, que demana fins a tres anys i mig de presó i retreu la “brutalitat i agressivitat desmesurada” que, suposadament, va exercir el vigilant.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa