L’Auditori de Barcelona i la promotora NK Productions, responsables del polèmic concert de Cap d’Any que ha desfermat les crítiques i ha acabat amb un músic acomiadat per parlar amb la premsa, han decidit “de mutu acord” cancel·lar l’espectacle de bandes sonores de pel·lícules de Hollywood que estava previst per aquest dissabte 11 de gener. Davant els mals resultats de l’esdeveniment de Cap d’Any, des de l’auditori han preguntat a la promotora si podia garantir la qualitat de l’orquestra per al concert d’aquest dissabte, segons apunten fonts de l’auditori a Europa Press. Arran d’aquestes converses, els organitzadors han optat per, finalment, acabar cancel·lant l’espectacle programat, en el qual s’havien d’interpretar obres del compositor Hans Zimmer.
Des de l’auditori, però, també han volgut deixar clar que ja havien treballat en anteriors ocasions amb la promotora que ara es troba al bell mig de l’ull de l’huracà, i que mai havien tingut cap mena de problema. Ara bé, després de les crítiques pel concert de Cap d’Any que es va dur a terme al Liceu -i que va ser organitzat per aquesta mateixa empresa-, han optat “de mutu acord” per curar-se en salut i aturar l’esdeveniment abans de celebrar-lo. Tenint en compte aquesta decisió, des de l’auditori també han assegurat que retornaran l’import de les entrades a totes les persones que ja les havien comprat a través de la mateixa plataforma amb què treballa la promotora.

El Liceu reacciona al polèmic concert de Cap d’Any
A causa de l’allau de crítiques que ha rebut el Gran Teatre del Liceu pels concerts que ha acollit a la seva sala durant aquestes festes, des de la gerència de l’emblemàtic teatre de la capital catalana ja han anunciat que revisaran els seus procediments interns per tal de “garantir els estàndards de qualitat dels esdeveniments externs”.