Llargues cues aquest dissabte al matí al centre comercial el Triangle de la plaça de Catalunya per l’obertura de la pop-up de POP MART, la marca xinesa de joguines de disseny que s’han posat de moda entre els adolescents, joves i no tan joves. Aquest és el primer establiment que la firma disposa a l’Estat espanyol. La principal atracció de la botiga és una estàtua de 160 centímetres d’SKULLPANDA.

Tal com es pot veure en les fotografies, que han estat cedides al TOT Barcelona per un dels fundadors de la plataforma Emblemàtics Barcelona, Alberto Mejías, la cua aplegava centenars de persones i donava la volta a tot l’edifici del centre comercial del Triangle, per davant del bar Zúrich i els carrers de Bergara i Pelai. La botiga estarà oberta fins al 15 de gener.

Segons explica POP MART en una nota de premsa, a la botiga del Triangle es poden trobar entre altres joguines de disseny la sèrie THE MONSTERS, amb figures de vinil suau i peluixos com THE MONSTERS FALL IN WIDE SÈRIES i LABUBU X PRONOUNCE-WINGS OF FORTUNE. A més, coincidint amb la temporada nadalenca, es presenten edicions temàtiques de personatges icònics com DIMOO, MOLLY i SKULLPANDA, ideals per a regal.
Els LABUBU, unes figuretes peludes
Els LABUBU solen portar una disfressa peluda i algun complement com una guitarra o una bandereta. Aquestes figuretes s’han convertit en tendència a les xarxes socials i perquè les utilitzen les components del grup coreà de pop Blackpink.

POP MART disposa d’uns 500 establiments en una trentena de països. L’any vinent, la firma té previst seguir ampliant la seva presència amb nous comerços en altres punts de l’Estat.



