Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Un jove agredeix tres vigilants de seguretat a l’estació de Sants

Un jove ha agredit tres vigilants de seguretat d’Adif aquesta tarda a l’estació de Sants. Els fets els ha avançat El Caso i ha confirmat el TOT Barcelona a través de fonts dels Mossos d’Esquadra, que també han indicat que el jove, de 21 anys, ha arribat a propinar cops de puny a dos dels vigilants i, fins i tot, ha mossegat al tercer. El cos de policia català ha acabat detenint-lo.

Tanmateix, els Mossos han assegurat que desconeixen els motius que han detonat aquesta agressió. Per part seva, El Caso ha assenyalat que l’home ha provocat aldarulls a l’estació quan ha intentat accedir sense permís a la zona d’embarcament de trens d’alta velocitat i ha intentat colar-se en un dels combois que estava estacionat en una andana.

Agressió a Sarrià

Durant la matinada d’aquest dilluns dos vigilants de seguretat d’un local d’oci del barri de Sarrià, situat al carrer del doctor Fleming, van patir una agressió amb una arma blanca. Tot va començar quan els vigilants van expulsar un grup de clients de la discoteca perquè estaven molestant un grup de noies que hi havia a l’interior de l’establiment. Un cop estaven al carrer, un dels expulsats va treure una arma blanca i va ferir els dos vigilants de seguretat. El Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) es va desplaçar fins al lloc dels fets i va traslladar les dues víctimes fins a un centre sanitari. Cap de les dues patia ferides mortals.

Pel que fa a la situació de la seguretat a Barcelona, la manca de seguretat va ser el principal problema que van assenyalar els barcelonins en el darrer Baròmetre Municipal, publicat el passat mes de juliol. Aquesta opinió la va expressar un de cada quatre barcelonins, una xifra força similar a la que ja apareixia en el baròmetre de desembre (22%).

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Jordi a setembre 28, 2023 | 19:26
    Jordi setembre 28, 2023 | 19:26
    Un joven de jovenlandia.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa