Un home ha mort després de caure accidentalment a les vies del metro, a l’estació de Diagonal (L3). El sinistre va tenir lloc dissabte a la nit, cap a les 23.00 hores.
Segons han relatat els Mossos d’Esquadra al TOT Barcelona, d’acord amb allò que van veure a les càmeres de seguretat, aquesta persona va posar el peu malament i va precipitar-se a les vies. Fonts del servei de premsa dels Mossos han explicat que s’ha obert una investigació per aclarir quin va ser el motiu pel qual aquest viatger va posar el peu malament.
En un primer moment, els Mossos han dit que el ciutadà va morir després al centre hospitalari a causa de les lesions que va patir. I posteriorment, les mateixes fonts oficials han dit que ho desconeixien.
Avís a través del telèfon d’emergències 112
La persona accidentada va ser atesa a la mateixa parada pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i va ser traslladada a l’Hospital Clínic en estat molt greu. L’avís de l’accident es va rebre a través del telèfon d’emergències 112.

Trasllat al Clínic
Des de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han confirmat que dissabte a la nit es va produir un atropellament a l’estació de Diagonal, però les fonts consultades de l’empresa metropolitana desconeixien si l’accidentat havia mort, ja que va ser traslladat amb vida al Clínic.
Segon accident a la mateixa parada des del juny
Es dona la circumstància que en aquesta mateixa parada de l’L3 es va produir un accident semblant en el qual la persona que va precipitar-se a les vies també acabar morint. En aquella ocasió, l’home estava sota els efectes de l’alcohol i parlava per telèfon quan va caure a les vies.

