Coincidint amb el Gran Premi d’Espanya, que es farà el cap de setmana del 21 al 23 de juny al Circuit de Montmeló, Williams Racing obrirà una fan zone a la Rambla, 120. Es tracta d’un comerç històric, els antics magatzems Sepu, un immoble on posteriorment va operar el cafè NBA. L’espai, que aquest dijous s’ha començat a muntar, estarà obert del 17 al 23 de juny.
Aquest és el primer cop que la Fan Zone World Tour de Williams s’instal·la a Barcelona. L’entrada serà gratuïta i funcionarà de dilluns a divendres, d’11.00 a 19.00 hores; dissabte, de 10.00 a 20.00 hores, i diumenge, de 10.00 a 14.00 hores. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web de Williams.
Possibilitat de conèixer els pilots
Al llarg de la setmana, els aficionats podran escoltar les preguntes i respostes dels pilots d’F1 de Williams Racing, Alex Albon i Logan Sargeant, i del director de l’equip, James Vowles. També podran participar en un sorteig per conèixer els pilots i el director, així com a futures estrelles, ara a la Williams Racing Driver Academy, com Franco Colapinto, Zak O’Sullivan, Luke Browning i Lia Block.

Simuladors eSports d’última generació
A la fan zone, Williams disposarà de simuladors eSports d’última generació, en els quals els assistents podran “assolir els temps de volta més ràpids al Circuit de Barcelona-Catalunya”. A més, en aquest espai s’exposaran objectes històrics que van portar els pilots de la marca i hi haurà una botiga per comprar articles de col·lecció de marxandatge.
Després de la cessió del Park Güell a la firma Louis Vuitton, amb trencadissa inclosa d’un mur patrimonial, el govern de Jaume Collboni permetrà la setmana vinent una exhibició de Fórmula 1 al passeig de Gràcia de Barcelona. Serà el 19 de juny, un dia laborable, amb importants afectacions a la mobilitat.
Crítiques del síndic a l’exhibició
Aquest dimecres, el síndic de Barcelona, David Bondia, va recomanar l’Ajuntament que es replantegi el permís i que l’esdeveniment es faci al Circuit de Montmeló, o que estudiï la possibilitat de cancel·lar-lo. En opinió de Bondia, l’acte “no és coherent” amb les polítiques de mobilitat sostenible, ni amb el respecte als drets a l’espai públic, a un medi ambient sa i a la salut.