Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Dos detinguts per conduir beguts un cotxe robat i provocar un accident

La Guàrdia Urbana ha informat a través de Twitter que la passada matinada va detenir dos homes al districte de l’Eixample. Tal com han explicat fonts municipals al TOT Barcelona, els fets es van produir a les 00.30 hores, quan uns agents del cos de policia barceloní van observar que un vehicle circulava pel carrer de Balmes de manera temerària. Feia canvis de sentit retirats i acceleracions brusques que posaven en perill els altres vehicles circulaven pel mateix carrer.

Davant d’això, els agents van demanar al conductor que s’aturés. No els va fer vas i va intentar fugir circulant marxa enrere, la qual cosa va fer que en algun moment arribés a ocupar la vorera. Va ser llavors quan la patrulla va començar a seguir-lo i a demanar-li col·laboració. Tampoc va fer cas. Després va xocar contra una motocicleta que estava aturada en el semàfor del carrer de Balmes amb el d’Aragó. Més tard, l’incident es va fer més gros quan l’individu va perdre el control i va xocar contra vuit motos més i dues bicicletes que estaven aparcades.

Va ser llavors quan el conductor i el passatger que anava amb ell van decidir fugir del lloc dels fets a peu, però els agents van aconseguir interceptar-los i fer un test d’alcoholèmia. El conductor va donar positiu —0,69 mg/l—. Després els agents van comprovar que cap dels dos individus eren titulars del vehicle i els va detenir per furt de vehicle i conducció temerària.

Robatoris amb el cotxe del consolat

Un altre succés que ha transcendit aquest dijous l’ha protagonitzat el fill del cònsol de Xile a Barcelona, Jaime Ferraz Aravena, que va ser detingut per la Policia Local de Sant Cugat del Vallès i els Mossos d’Esquadra per cometre robatoris amb el cotxe oficial del consolat. Segons ha avançat RAC1 i ha confirmat l’ACN, el passat divendres a la nit una patrulla de la policia local va aturar el turisme amb matrícula consular al centre de la ciutat perquè els va semblar sospitós que hi anessin sis persones. Més tard es van assabentar que havien intentat assaltar una botiga de telefonia de Sant Cugat del Vallès i havien estat implicats en altres robatoris.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa