Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Els concerts que ompliran de música la Diada 2023
  • CA

La Diada 2023 s’acosta, la qual cosa fa que ja es coneguin tots els detalls de com serà jornada tan esperada. Més enllà de la manifestació que arrencarà a les 17.15 hores, també cal recordar que a les 12 hores tindrà lloc la 21a edició de la Festa de la Llibertat d’Òmnium Cultural. Arrencarà amb un acte polític, al qual després seguirà un vermut musical protagonitzat per les tres finalistes del programa Eufòria: la Jim, la Carla i l’Alèxia. Això no és tot pel que fa a la música. Després de la manifestació, a les 19 hores començaran els concerts multitudinaris de Triquell, Jazz Woman i Figa Flawas. Els espectacles seran gratuïts.

L’oferta cultural de la Diada també estarà marcada pels diferents edificis i museus que fan portes obertes, la qual cosa permetrà visitar-los de manera gratuïta. Tal com ha comunicat l’Ajuntament, els edificis i museus que es podran visitar l’11 de setembre són el Palau de la Generalitat, el Parlament de Catalunya, el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), el Museu d’Història de Catalunya, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, el Museu d’Arqueologia de Catalunya, el Palau Robert i el Born Centre de Cultura i Memòria, on es podrà gaudir de la visita ‘Onze de setembre, memòria d’una desfeta’.

Quatre concentracions

No es podria acabar aquest article sense tornar a recordar el paper clau de les manifestacions que ompliran Barcelona d’estelades i de càntics independentistes. L’ANC n’ha convocat quatre que culminaran a la plaça d’Espanya i sortiran de diferents punts de la ciutat: Sants —direcció Tarragona—, la plaça de Letamendi —passant per Aragó, Muntaner i Gran Via—, el Moianès —avança per Creu Coberta— i la Ciutat de la Justícia —agafant la Gran Via de les Corts Catalanes—. La previsió és que la concentració acabi el seu recorregut a les 19:30 hores.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa