Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Concentració al Raval contra l’agressió de quatre turistes a un taxista

Concentració aquest dimecres al migdia a les portes de l’hotel Barceló del Raval en protesta contra l’agressió brutal de quatre turistes a un taxista de Barcelona el dilluns al matí. Segons ha pogut comprovar el TOT Barcelona, unes desenes de conductors de la flota groga i negra s’han manifestat a les portes de l’establiment hoteler davant d’un fort desplegament dels Mossos d’Esquadra. Els taxistes han aparcat els seus vehicles al mig de la rambla del Raval.

Tot apunta que els turistes, que sortien de l’hotel Barceló del Raval, es disposaven a agafar un taxi convencional per desplaçar-se fins a l’aeroport del Baix Camp, però finalment haurien pujat a un vehicle VTC i hi haurien carregat l’equipatge. En veure-ho, el taxista s’hauria posat davant l’automòbil per expressar el seu desacord. Tot seguit, els turistes haurien sortit de dins el VTC i haurien provocat lesions al taxista. Després haurien marxat cap a Reus amb el cotxe, on finalment la policia els va interceptar.

Taxis aparcats a la rambla del Raval, durant la protesta / JORDI SUBIRANA

En declaracions al TOT, el president de l’associació de taxistes marroquins de Catalunya ANGET, Mohamed Laudini, ha donat la seva versió dels fets, però nega que els turistes anessin fins a Reus. Segons Laudini, els turistes van pujar a un taxi que estava estacionat a la parada de l’hotel. “Va sortir el recepcionista i els va dir que no era aquell vehicle sinó un VTC”. El president dels taxistes marroquins vincula l’agressió amb el cobrament de comissions.

Amb el genoll trencat, pendent de ser operat

La víctima es troba ingressada en un hospital i està pendent de ser operada. Al taxista li van trencar el genoll i necessitarà entre tres i quatre mesos per recuperar-se. “És autònom, i haurà d’estar de baixa tot aquest temps, havent de pagar factures, lletres i llicència”, denuncia Laudini. Un comunicat d’ANGET d’aquest dimarts apuntava que en l’agressió s’hi van veure “involucrats”, a més dels turistes, el conductor del VTC i el recepcionista.

Un cotxe policial i Mossos davant l’Hotel Barceló del Raval / JORDI SUBIRANA

La protesta dels taxistes és contra l’agressió, però també perquè es respecti la parada que hi ha davant l’hotel. “Estem en contra de les comissions. Hi ha hotels que treballen amb algunes emissores que els hi donen comissió. Es dona una mala imatge del taxi”.

Més notícies
Notícia: Detenció rocambolesca: un home mossega un taxista i fuig per no pagar
Comparteix
Els Mossos d'Esquadra han capturat l'home que havia intentat no abonar els 225 euros del trajecte entre Barcelona i Cambrils

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa