Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Bershka reobre la seva botiga estrella a Barcelona amb un disseny renovat

Bershka ha reobert una de les seves flagships més importants, situada al passeig de Gràcia de Barcelona. Després de mesos d’obres en què els empleats de la botiga van ser recol·locats a altres establiments de la capital catalana, aquest dijous per fi s’ha inaugurat la nova botiga, modernitzada, però sense perdre l’essència barcelonina de l’edifici on s’ubica i l’entorn que l’envolta. La botiga té 1.700 m² dividits en tres plantes. En aquests tres pisos es distribueixen les tres col·leccions exposades: Bershka, Man i BSK.

Les reformes han tingut una durada de diversos mesos per la complexitat del disseny projectat per Castel Estudio, un estudi d’arquitectura de Barcelona, i els dissenyadors de la mateixa marca. La idea ha estat conservar els espais de l’edifici característics de l’Eixample però construir una botiga moderna, amb molta llum i espais diàfans on exposar la roba. Així, s’han conservat elements tradicionals del modernisme com les bigues de foneria, els pilars metàl·lics i parets d’obra vista.

L’interior de la nova botiga Bershka al passeig de Gràcia, que es va inaugurar el passat dijous després de mesos d’obres per aplicar el nou disseny de la marca, basat en els colors neutres i en la simplicitat

El disseny, pensat perquè el que més destaqui sigui el producte: tons neutres i elements minimalistes

Una de les coses que més destaquen a la botiga són els espais d’exposició de producte. Són molt simples i minimalistes perquè la roba i els accessoris destaquin per sobre de qualsevol altra cosa. Les col·leccions que s’hi exposen lliguen molt amb l’edifici i els elements de disseny que conté per la seva senzillesa. La idea promoguda pels dissenyadors i que anirà arribant a tots els Bershka del país és utilitzar pocs materials i de tons neutres perquè els productes siguin els veritables protagonistes de la botiga.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa