Aparatós accident del barri de la Salut —districte de Gràcia—. Tal com ha informat el compte de Twitter The_Observer i han confirmat fonts municipals al TOT Barcelona, una furgoneta ha xocat contra un bloc de pisos, un fanal i connexions elèctriques i, en conseqüència, ha col·lapsat el carrer de Mare de Déu del Coll. Diversos autobusos han quedat atrapats i diverses dotacions de bombers, la Guàrdia Urbana i el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han personat al lloc dels fets. Les fonts municipals han assenyalat que el conductor de la furgoneta ha resultat ferit i ha estat traslladat a un centre sanitari en estat lleu.
Una víctima mortal
Un motorista de 60 anys va morir aquest dilluns en un accident a la ronda de Dalt. En el sinistre s’hi van veure implicats un turisme i una moto en el quilòmetre 15,2 en sentit Llobregat, a l’altura del districte de Nou Barris. Fins al lloc dels fets es van desplaçar diverses dotacions del SEM i de la Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana per investigar les causes del sinistre. En un comunicat, el consistori va lamentar la mort del motorista i va traslladar el condol a la seva família i amics. L’accident es va produir en una tarda crítica a les dues rondes. A part de l’accident de la ronda de Dalt, es va produir un altre a la ronda Litoral. Tots dos van generar llargues cues que van dificultar molt el trànsit i es van arribar a acumular fins a 11 quilòmetres de retencions en les dues vies.
El motorista va ser la tretzena víctima mortal d’aquest 2023 en accidents de trànsit a la ciutat de Barcelona. La dotzena va ser un nen d’un any atropellat per una furgoneta. La tragèdia es va produir el 21 de juny i els serveis sanitaris van portar la víctima a l’hospital, on va morir hores després.