Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
L’Ajuntament treballa en un informe sobre la contaminació per pols de les obres del Camp Nou
  • CA

L’Ajuntament de Barcelona està treballant amb l’Agència de Salut Pública en un informe sobre les partícules en suspensió, és a dir, la pols, que generen les obres del Camp Nou i la seva afectació a la zona. La intenció és recollir mesuraments del nombre de partícules en suspensió a l’aire a la zona propera a les obres i analitzar com afecten la vida dels veïns, que estan farts de la pols i el soroll de les obres. Per reduir una mica aquestes molèsties, l’Ajuntament també demanarà a l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) si es pot utilitzar aigua freàtica a la zona per reduir la presència de pols en suspensió.

Espai Barça, barri de Les Corts, grua, grues
Obres de reforma de l’Spotify Camp Nou que estan causant molèsties als veïns per la pols en suspensió i el soroll / Fotografia de Jordi Play

Dos dissabtes més d’obres al Camp Nou: el 29 de juny i el 13 de juliol

A banda, mentre es treballa en aquest informe, l’Ajuntament ha decidit permetre que el dissabte 29 de juny i el 13 de juliol es facin obres al Camp Nou. Ho ha avançat El Periódico i ho ha confirmat l’ACN a través de fonts municipals, que apunten que en els dos dies l’horari serà de les 10 a les 20 hores. Pel que fa a l’horari d’entre setmana, de dilluns a divendres continua l’autorització extraordinària que amplia l’horari fins a les 22 hores per als treballs interiors que no requereixin utilitzar maquinària que molesti els veïns pel soroll o la llum.

Aquesta decisió d’ampliar dos dissabtes més les obres del Camp Nou s’ha decidit en el marc d’una reunió entre els veïns i el FC Barcelona per fer seguiment dels límits horaris i de soroll que ha marcat l’Ajuntament entre setmana. A la reunió es va acordar finalment aquesta ampliació de dos dissabtes més amb el vistiplau dels veïns de la zona.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa