Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Colau demana a Collboni que “escolti el veïnat del Park Güell”
  • CA

La Copa Amèrica no seria pas un esdeveniment de consens, darrerament a Barcelona. De fet, ha estat un esdeveniment més envoltat en polèmiques no en situacions tranquil·les. La darrera polèmica ha estat la que envolta la desfilada de Louis Vuitton al Park Güell, una desfilada que ha causat la destrossa d’un mur patrimonial i ha desencadenat la ira dels veïns del Park Güell que ha denunciat que “així és com l’Ajuntament vetlla pel patrimoni de la ciutat i de la Unesco“. Qui s’ha sumat a la polèmica ha estat l’exalcaldessa, Ada Colau, que en una carta que ha enviat a l’actual batlle de la ciutat de Barcelona, Jaume Collboni, ha demanat que aquest “escolti al veïnat del Park Güell per les greus molèsties ocasionades per la desfilada de Louis Vuitton”.

L’exalcaldessa de Barcelona, Ada Colau, al ple de l’Ajuntament de Barcelona / Europa Press

Colau assenyala que aquesta destrossa del mur patrimonial del Park Güell és “un fet greu i sense precedents” sobretot si es té en compte que aquesta part del parc és patrimoni de la UNESCO. L’exalcaldessa indica que “s’està incomplint la normativa per fer un acte de luxe extrem, privatitzant un espai públic pel benefici de molt pocs” i que s’està donant “una imatge impròpia de la ciutat, de parc temàtic i no de ciutat de l’arquitectura”.

Acusa Collboni de treballar per un model que no es necessita

En la carta que ha enviat a Jaume Collboni, l’exalcaldessa assenyala que té una “obsessió per imitar models que no ens convenen, que no necessitem”, ja que segons Colau la ciutat de Barcelona és “una gran ciutat, tenim moltes capacitats i opcions” i “no hem de dir que sí a qualsevol cosa, especialment quan ens resta més que ens suma”.

Colau ha critica que Collboni hagi tornat a “un model antic i desfasat on s’utilitzin esdeveniments per privatitzar l’espai públic, ja sigui amb el cas de Louis Vuitton al Parc Güell, com amb el lamentable anunci de tallar Passeig de Gràcia i omplir-lo de cotxes de Fórmula 1 el pròxim mes de juny”

Comentaris

  1. Icona del comentari de: ASD a maig 17, 2024 | 15:35
    ASD maig 17, 2024 | 15:35
    Aquesta picaven demà que escolti, i ella a qui va escoltar, si va fer el que li va donar la gama saltant-se lleis, normes i demanades. A la presó tindria que anar és una sense vergonya
  2. Icona del comentari de: Manel a maig 17, 2024 | 16:17
    Manel maig 17, 2024 | 16:17
    Collboni, ni cas a la Kolau, és tòxica

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa