Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Cancel·lats la majoria de vols entre Barcelona i Bèlgica per una vaga

Matí de grans afectacions a la xarxa aèria europea. Una vaga en els dos principals aeroports de Bèlgica ha obligat a cancel·lar tots els vols que tenien origen en aquestes instal·lacions i només manté un 10% dels trajectes previstos amb destinació al país centreeuropeu. Això implica que tots viatges que tenien previst sortir de l’aeroport del Prat en direcció als aeròdroms de Zaventem (Brussel·les) o Charleroi, als afores de la capital belga, han estat suspesos i no podran dur-se a terme durant la jornada d’aquest dilluns.

“A causa de la vaga d’un gran nombre del personal de seguretat i del personal dels manipuladors, esperem grans interrupcions en les operacions de l’aeroport […] Per garantir la seguretat dels passatgers i del personal, hem decidit, en consulta amb les companyies aèries, no operar cap vol de passatgers que surti el 31 de març. Les companyies aèries es posaran en contacte amb els passatgers el vol dels quals s’hagi vist afectat. Demanem no venir a l’aeroport”, insisteixen els responsables de l’aeroport de Zaventem en un comunicat penjat a la pàgina web oficial.

Pel que fa als vols d’arribada, l’aeròdrom indica que també hi ha una alta probabilitat que es cancel·lin i, per això, aconsellen a tots els passatgers que consultin l’estat del seu vol amb la seva companyia aèria o a través de la pàgina web o l’aplicació mòbil de les instal·lacions, on precisen que només es mostraran els vols suspesos quan hagin estat confirmats per les aerolínies corresponents. “Lamentem les molèsties ocasionades per aquesta acció sindical”, conclou el comunicat. Els vols afectats tenen principalment origen o destinació a l’estat espanyol, Alemanya i Italià.

Suspeses les sortides i les arribades Charleroi

En el cas de Charleroi, les instal·lacions han optat per cancel·lar tots els vols, tant els de sortida com els d’arribada. La seva pàgina web oficial inclús s’ha col·lapsat de la quantitat de visites que està rebent en aquests moments.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa