Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Una estació de metro important de Barcelona tancarà durant quatre dies

Una estació de metro important de Barcelona tancarà durant més de quatre dies i, per tant, estarà fora de servei. Es tracta de la parada del Poblenou de l’L4, ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a través de les xarxes socials.

El motiu de la clausura de l’estació és per obres. Així, la parada es tancarà cap a les 21.00 hores del dimecres 30 d’octubre i no tornarà a obrir fins a l’inici del servei del dilluns 4 de novembre.

Llacuna i Selva de Mar són les parades més pròximes a l’estació del Poblenou / Transports Metropolitans de Barcelona

TMB explica que les dues estacions més pròximes a la del Poblenou són Llacuna i Selva de Mar. La de Llacuna es troba a 550 metres de la parada que es tanca, mentre que Selva de Mar està a uns 650 metres.

Alternatives amb bus

A banda de l’L4, que funcionarà amb normalitat, els usuaris podran utilitzar les diferents línies de bus que circulen pel barri del Poblenou. En direcció a Trinitat Nova, TMB subratlla que es pot agafar el bus de la línia 136, amb parada a Pujades-Bilbao. Altres operadors, com Tusgsal, també presten servei a la zona amb les línies B20 i B25, amb busos que passen pel carrer de Pujades.

En direcció a la Pau, TMB proposa als usuaris viatjar amb les línies H14, amb parada a Pallars-Bilbao, i 136, amb parada a Llull-Bilbao.

Telèfon d’atenció

Com altres vegades, l’empresa metropolitana del transport ha posat a disposició de la ciutadania un telèfon d’informació, el 900 701 149 (de dilluns a diumenge, de 08.00 a 21.00 hores.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa