Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Un servei de bus especial i l’L3, les alternatives de transport al gran tall de metro de l’estiu

Barcelona viurà aquest estiu un gran tall de metro que afectarà principalment l’L4 i de retruc l’L11. Tal com va avançar el TOT Barcelona a principis de juny, la interrupció del servei afectarà el tram de l’L4 entre Trinitat Nova i Verdaguer, set estacions en total, entre el 25 de juny i el 31 d’agost. Amb posterioritat, entre els dies 1 i 7 de setembre, el tall serà entre les parades de Trinitat Nova i Maragall, amb tres estacions tancades. D’altra banda, l’L11 quedarà sense servei, entre el 25 de juny i el 7 de setembre, de Trinitat Nova a Casa de l’Aigua.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha donat a conèixer aquest dijous les alternatives de transport al tall de l’L4. L’empresa metropolitana habilitarà un servei de bus especial, a partir del 25 de juny, que cobrirà el tram afectat per les obres, entre Verdaguer (L4) i Casa de l’Aigua (L11), amb 22 vehicles articulats que tindrà una freqüència de pas cada quatre minuts en hora punta. A partir de l’1 de setembre, amb la recuperació del servei de metro entre Verdaguer i Maragall, el recorregut dels busos especials es reduirà. Entre el juliol i l’agost, i mentre durin les obres de reforma del carrer de Pi i Margall, el servei de bus modificarà el seu trajecte a Joanic.

Tall a l’L4 d’aquest estiu i les alternatives de transport / TMB

L’L3, una alternativa al tall

D’altra banda, tant TMB com l’Ajuntament recomanen durant els mesos del tall fer ús de l’L3 del metro, amb parada també a Trinitat Nova, per desplaçar-se, així com l’L5, ja que les dues línies cobreixen el tram afectat per les obres. L’L3 fa el trajecte entre passeig de Gràcia i Trinitat Nova. I l’L5 permet anar des de Verdaguer fins a Maragall. A més, a l’L11, des de l’estació de Torre Baró, Rodalies connecta amb Fabra i Puig, la Sagrera i Arc de Triomf. Els viatgers també podran fer ús de les línies de bus D50, H6, D40, 76 i H2.

Les obres suposaran una inversió d’uns 20 milions d’euros i comportaran una renovació integral de sis quilòmetres de via per reduir les incidències i les vibracions, inclosa la substitució de balast per formigó.

Més notícies
Notícia: TMB obre les portes dels seus simuladors del metro als barcelonins
Comparteix
L'empresa de transports oferirà visites al centre de formació de maquinistes per celebrar el centenari del metro

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa