Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Canvis a les línies del Tram per preparar l’ampliació fins a Verdaguer

El Tram ha anunciat una reorganització de les línies del Besòs per preparar l’ampliació del servei del tramvia entre la plaça de les Glòries i Verdaguer. Segons ha informat la companyia en un comunicat, a partir del 21 d’octubre les línies T4, T5 i T6 modificaran el seu recorregut per adaptar-se a la nova configuració de la xarxa del Tram Besòs. Aquesta setmana han aparegut els primers rumors que la inauguració del tram Glòries-Verdaguer serà a mitjan novembre. Un rum-rum que s’alimenta amb la festa que preparen els veïns del Fort Pienc per al dissabte 16 de novembre.

Aquests són els canvis de les línies del Tram

La línia T4 donarà servei entre les parades de Glòries i Estació de Sant Adrià. Per continuar cap a la Ciutadella | Vila Olímpic els usuaris hauran de fer un transbordament a les línies T5 i T6 des de la parada de Glòries.

Per la seva banda, les línies T5 i T6 allarguen el seu recorregut per la Meridiana. Això vol dir que les parades Auditori | Teatre Nacional, Marina, Wellington i Ciutadella | Vila Olímpica s’incorporen a les dues línies de manera permanent.

Nova configuració de les línies T4, T5 i T6 del tram per preparar l’ampliació fins a Verdaguer / TRAM

Així mateix, mentre durin les proves prèvies a l’estrena del nou recorregut del tramvia entre Glòries i Verdaguer, els viatgers de la T4 hauran d’acabar el seu trajecte a Glòries. Durant els dies previs i posteriors a la modificació del servei, el Tram posarà personal d’informació a diverses parades de les tres línies per explicar els canvis i resoldre els dubtes dels usuaris per minimitzar la confusió quan es posi en marxa el nou tram fins a Verdaguer.

Qui paga les obres del tramvia?

Les obres de connexió de Glòries i Verdaguer va començar ara fa dos anys i mig i tenen un cost de 108 milions d’euros, dels quals 56 milions els posa el consistori, que s’ha encarregat d’urbanitzar la Diagonal, mentre que l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) posa 52 milions per comprar els tramvies.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa