Les obres de connexió de la xarxa de tramvia a la Diagonal entre els carrers de Girona i Nàpols provocaran afectacions a la circulació per l’avinguda durant les pròximes setmanes. Segons ha informat l’Ajuntament de Barcelona, els treballs d’urbanització provocaran restriccions de trànsit i desviaments entre els carrers de Girona i Nàpols, al carrer de València, entre els carrers de Roger de Flor i Nàpols, i al voltant de la plaça Mossèn Jacint Verdaguer.
Afectacions entre Girona i passeig de Sant Joan
Aquest dimarts 13 de febrer i dimecres 14 es pavimenta el tronc central i la terciana de la Diagonal entre Girona i el passeig de Sant Joan. Per aquests treballs es reduiran els carrils de circulació a Girona i Bailèn amb l’avinguda. La línia 6 d’autobús es desviarà i s’habilitarà una parada al carrer València, a tocar del passeig de Sant Joan.

Afectacions a la Diagonal entre passeig de Sant Joan i Nàpols
Els dies 21, 22 i 23 de febrer es duran a terme tasques de pavimentació a la Diagonal entre passeig de Sant Joan i Nàpols que obligaran a tallar la circulació pel lateral muntanya de l’avinguda, des de la cruïlla amb Sicília fins al passeig de Sant Joan, amb pas exclusiu per a veïns. També es tallaran els carrers Roger de Flor, amb desviament de trànsit per València, Sicília i Mallorca, i Nàpols, on es desviarà la circulació per Mallorca, Bailèn i València. El divendres 23 de febrer hi haurà un canvi de circulació de bicicletes, que podran transitar pel carril definitiu.
Afectacions a València entre Roger de Flor i Nàpols
El cap de setmana del 24 i 25 de febrer es pavimentarà el tram del carrer València entre Roger de Flor i Nàpols. Just abans de la cruïlla amb Roger de Flor, la circulació de València es reduirà de tres a un carril de manera progressiva. Per travessar Roger de Flor i anar cap a la Diagonal, els cotxes s’hauran de desviar per Aragó i pel passeig de Sant Joan. El carril bici quedarà tallar a l’alçada del passeig de Sant Joan.
Afectacions a la plaça Mossèn Jacint Verdaguer
El cap de setmana del 16 i 17 de març hi haurà afectacions a la plaça de Mossèn Jacint Verdaguer i els seus entorns. La circulació estarà tallada en sentit pujada i baixada del passeig Sant Joan, així com en el lateral mar de l’avinguda Diagonal, entre el passeig de Sant Joan i el carrer Mallorca, on quedarà habilitat un únic carril de circulació.