Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Els docents tallen la ronda de Dalt en la cinquena jornada de vaga

La cinquena jornada de mobilitzacions -i que ha d’acabar amb una manifestació unitària davant del Parlament de Catalunya- ha comportat el tall de la ronda de Dalt a primera hora del matí. Abans de les set prop de 400 professionals del sector educatiu han accedit a la ronda de Dalt a l’altura de Santa Coloma de Gramenet pocs metres abans del nus de la Trinitat i han impedit la circulació dels vehicles en els dos sentits de la marxa. Uns talls que s’han reproduït al llarg de l’artèria circulatòria barcelonina, ja que més tard de les set de la tarda un centenar de persones també han tallat la circulació a l’altura de la Vall d’Hebron i quan faltaven pocs minuts per a dos quarts de vuit els docents han generat un tercer tall de la ronda a l’altura del centre comercial Finestrelles, a Esplugues de Llobregat.

Uns talls que també s’estan produint arreu de Catalunya, ja que pocs minuts després de dos quarts de vuit unes 150 persones ha tallat també la C-17 a Gurb, en el punt en el qual la carretera s’uneix amb la C-25 i impedeixen la circulació de vehicles en els dos sentits de la marxa, una afectació que també s’està produint a l’A-2 a Abrera, també en els dos sentits de la marxa.

Una línia de bus, afectada

El tall dels docents a l’altura de la Vall d’Hebron ha fet que la línia de bus V21 (Pg. Marítim / Montbau) s’hagi vist limitada. TMB informa a través de les xarxes socials que “per manifestació a la Ronda de Dalt, la línia queda limitada al carrer de l’Arquitecte Moragas” i obliga a l’operador de transports a anul·lar les parades 48, 52, 241, 704, 1146, 1147, 1150, 1544 i 3476 d’aquesta línia barcelonina que connecta els barris de muntanya amb el passeig Marítim. També s’han vist afectades les línies H4, 27, 60 i 76.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa