Dos accidents a primera hora del matí han posat a prova la paciència dels conductors de la ronda de Dalt (B-20), que han vist com la circulació es complicava de cop. En un marge de poc més de 10 minuts, el Servei Català de Trànsit (SCT) ha notificat dos accidents, un en cada sentit de circulació, que han provocat cues quilomètriques.

“A la ronda de Dalt de Barcelona hi ha un carril obert per circular a Collserola en tots dos sentits per dos accidents, un en cada sentit”, ha explicat l’SCT. “Hi ha retencions del nus de la Trinitat a Collserola en sentit Llobregat i de Cornellà a Collserola en sentit Besòs”. Poc després de les 8.30, Trànsit ha informat de la reobertura de tots els carrils, tot i que la circulació continua densa.

Circulació densa a la ronda Litoral

Les cues provocades a la ronda de Dalt han acabat afectant la ronda Litoral (B-10), que seria l’alternativa preferent per a molts conductors. Segons Trànsit, s’han produït fins a 10 quilòmetres de cua.

Cues quilomètriques a la ronda de Dalt i a la ronda Litoral per dos accidents / SCT

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa