Problemes en plena hora de tornada a casa a la ronda de Dalt, que ha arribat a acumular set quilòmetres de retenció en sentit Besòs. Les autoritats han tallat dos carrils –a les 17 hores– perquè els serveis poguessin socórrer les víctimes d’un accident entre un turisme i una moto, que s’ha produït a l’altura de les Corts. Fonts municipals consultades per aquest diari detallen que el motorista ha quedat ferit, però que la seva vida no corre en cap cas perill. Trànsit ha notificat la incidència quan faltaven pocs més de deu minuts per arribar a les 17 hores i ha recuperat tots els carrils poc després de les 18 hores.
Aquest és, a les 18 hores, el punt més conflictiu a les carreteres catalanes. A l’AP-7, entre Barberà del Vallès i Santa Perpètua de Mogoda, la circulació és molt poc fluida al llarg d’aproximadament dos quilòmetres. El mateix que passa a la C-58, entre els municipis de Ripollet i Montcada i Reixac.
❌ Tallats dos carrils de circulació per accident a la #B20 Ronda de Dalt, en sentit Besòs, a l’altura de #LesCorts. pic.twitter.com/bPXGwdlSm6
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) May 27, 2024

Retencions aquest matí
D’altra banda, la ronda Litoral també circula amb retencions, si bé res gaire excepcional a una tarda qualsevol. La zona més castigada és la que va dels quilòmetres 8 al 16, amb retencions des d’un quart de tres de la tarda. El matí ha estat més mogut, amb retencions importants al migdia en aquesta mateixa via fruit d’un vehicle que s’ha incendiat.
També durant el matí, a l’AP-7 han presenciat 3 quilòmetres de retenció entre Barberà i Cerdanyola del Vallès, en sentit Tarragona, per un accident que ocupa el voral. La situació s’ha normalitzat tot just quan passaven cinc minuts de les 12 hores del matí.