Els barris alts de Barcelona són coneguts a tot el país per tenir grans mansions de luxe i actualment tenen la casa en venda més cara de Catalunya. Concretament, es tracta d’un xalet al barri de Pedralbes amb un preu de 21 milions d’euros, la qual cosa suposa un preu per metre quadrat de 14.483 euros. Tot i això, queda lluny de l’habitatge més car de l’estat actualment, que es ven a Màlaga per un total de 35 milions, segons el rànquing que ha publicat el portal immobiliari Idealista aquest divendres.

En total aquesta mansió barcelonina, situada al carrer Joan d’Alòs té un total de tres plantes entre les quals hi ha set habitacions i cinc lavabos. Segons es desprèn de les fotografies de l’anunci, també compta amb una gran terrassa, un garatge i una piscina. Com en moltes altres cases d’alt standing també hi ha una sala de cinema, un celler i un gimnàs. Com no podria ser d’una altra manera, la casa és completament independent, té calefacció de gasoil i aire condicionat, que per les grans dimensions de l’immoble, amb 1.450 m² construïts, suposen un consum energètic considerablement elevat.

Imatge de l'interior de la casa en venda més cara de Catalunya / idealista
Imatge de l’interior de la casa en venda més cara de Catalunya / idealista

Per altra banda, la casa en venda més cara de l’estat està a Marbella i és un xalet amb fins a 16 habitacions situada en un terreny de 8.800 m². L’habitatge té 2.000 m² amb vista buidades al Mediterrani i a la Sierra Blanca. A més, disposa d’una sala de jocs, piscina, celler i la seva pròpia pista de tenis i costa un total de 35 milions d’euros. La segona casa més cara de tota Espanya també està a la província de Màlaga, concretament a Banahavis. Segons idealista es tracta d’un habitatge contemporani d’última generació amb vista panoràmiques de la regió que té 11 dormitoris i 17 lavabos. Entre les seves luxoses instal·lacions hi ha balneari, gimnàs, celler i una sala de cinema privada. Tot plegat per un total de 29 milions d’euros.

Més notícies
Notícia: Bombers estrenen nou local al Port Olímpic per “millorar la presència” al litoral
Comparteix
Les tasques principals de la base seran "prestar assistència urgent al litoral i la prevenció de conductes o activitats de risc"
Notícia: Collboni, sobre el pacte amb ERC: “Hem d’esperar que es facin els congressos”
Comparteix
Defensa la necessitat que la ciutat tingui nous pressupostos per construir habitatge protegit, enllestir en la connexió del tramvia i avançar en la resta de transformacions previstes
Notícia: Un ferit en les obres de rehabilitació de l’edifici Estel, a l’Eixample
Comparteix
Segons l'Ajuntament, s'ha tractat d'un accident laboral, sense concretar els detalls del sinistre I El SEM ha atès una persona en estat menys greu
Notícia: Detingut un home per la baralla del metro Fabra i Puig, amb un mort
Comparteix
La policia catalana investiga la mort d'una persona a la parada, però encara no ha confirmat que es tracti d'un homicidi I L'arrest va tenir lloc el dijous a la nit a Badalona

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa