Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Una marca de rellotges de luxe es planteja aterrar a Barcelona

La firma de rellotges de luxe suïssa Panerai estudia aterrar a Barcelona amb l’obertura d’una botiga a mitjans del 2024. L’exclusiva marca nascuda a Florència el 1860 està treballant per instal·lar un punt de venda al passeig de Gràcia de la mà del grup Rabat, que ja distribueix rellotgeres d’alta gamma de Panerai a les seves botigues.

La firma catalana ha assegurat a l’ACN que “encara no hi ha res tancat” amb la companyia amb seu a Suïssa i propietat del gegant del luxe Richemont. Panerai és un dels patrocinadors de l’equip Luna Rossa Prada Pirelli que participarà en la Copa Amèrica de Vela el 2024 a Barcelona. De fet, aquest és un dels motius pels quals la firma vol accelerar l’obertura de la ‘boutique’.

En una trobada amb empresaris i mitjans a Suïssa, la direcció de la marca ha afegit que fa temps que busca obrir un espai a Passeig de Gràcia però “tots volen ser-hi i l’espai és limitat”. D’altra banda, el grup Rabat, en converses amb Panerai, ja ha incrementat aquest any la seva presència a l’artèria barcelonina en obrir una rellotgeria d’una altra marca de prestigi internacional, Hublot, al local que havia ocupat la vinoteca Torres.

La botiga del número 75 de passeig de Gràcia
Una altra botiga de rellotges de luxe al passeig de Gràcia

Un dels grans carrers de compres d’Europa

Panerai, que produeix peces de disseny que poden oscil·lar entre els 7.000 i els 400.000 euros i exporta el 95% de la producció, principalment als Estats Units; enfoca el 2024 com un any d’expansió i, actualment, compta amb una xarxa de 200 ‘boutiques’ repartides pel món i al llarg de l’any en vol sumar una més, al passeig de Gràcia de Barcelona, on compartirà carrer amb altres marques de luxe, com Versace, Prada o Dior, entre moltes altres.

La ubicació de la botiga no és cap novetat, ja que l’artèria barcelonina és la principal aposta de les marques de luxe que volen instal·lar-se a la capital catalana i s’ha posicionat entre els grans carrers de compres d’Europa. De fet, els establiments de marques exclusives de passeig de Gràcia van veure com l’estiu passat es formaven cues de compradors sobretot per l’efecte del turisme nord-americà.

Més notícies
Notícia: Els treballadors i la direcció de TMB acorden millores salarials
Comparteix
Han signat un nou conveni col·lectiu fins al 2027 que instaurarà un sistema de productivitat lligat a l'increment de les validacions
Notícia: El servei de transport públic per al clàssic i el concert de Miguel Ríos
Comparteix
Montjuïc tornarà a acollir dos esdeveniments amb molta afluència de gent el mateix dia
Notícia: Les noves Medalla d’Or al Mèrit Cultural de l’Ajuntament de Barcelona
Comparteix
L'Ajuntament ha aprovat concedir-la a Rafael Tous i l'Editorial Joventut
Notícia: Les noves Medalla d’Or al Mèrit Cultural de l’Ajuntament de Barcelona
Comparteix
L'Ajuntament ha aprovat concedir-la a Rafael Tous i l'Editorial Joventut

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa