El Portal de l’Àngel és una de les grans artèries comercials de la ciutat. Per afluència i, sobretot, pel preu del lloguer dels locals comercials. Amb el passeig de Gràcia, és la joia de la corona comercial de la capital del país. Però el preu d’or que es paga per m² també té com a contrapartida una rotació notable dels negocis, i sobretot, l’expulsió dels comerços tradicionals, que no poden fer front de cap manera als preus de mercat. Si fa pocs mesos s’hi instal·lava New Era, especialitzada en gorres tematitzades, ara aterrarà la cadena britànica de moda esportiva JD, que ocuparà el local que fins ara acollia la Disney Store més gran de la ciutat. És un local de més de 5.000 m² situat al número 9 d’aquest carrer. El portal immobiliari Idealista ha avançat que JD obrirà portes al novembre, i que no serà una altra botiga tradicional, sinó que serà el laboratori del futur: JD planeja traslladar-hi bona part de la seva idea més espectacular de relació amb el client, amb col·leccions exclusives, edicions limitades i serveis personalitzats per a fans del calçat urbà.

Amb zona de llançaments exclusius amb cua prèvia, personal amb coneixement profund del producte i esdeveniments especials amb marques col·laboradores, l’establiment pretén fer la diferència davant de la resta de botigues de sabatilles que proliferen a Barcelona.
Una altra botiga de moda urbana
Per altra banda, al número 120 de la Rambla, on també hi havia una gran Nike, ha obert portes Snipes, referent de moda urbana i calçat esportiu d’origen alemany. Amb aquesta nova botiga, la marca reforçarà el seu posicionament amb botigues pròpies en ubicacions de prestigi. A Barcelona ja comptava amb presència al centre de la ciutat, amb un establiment al carrer de la Portaferrissa, i també en centres comercials com Glòries o Maremàgnum.