Tot just fa uns dies, la cadena de moda catalana Mango ha obert una botiga nova a Barcelona. Es tracta d’una flagship que es convertirà en un dels comerços més importants de la marca a la capital catalana. L’establiment, amb més de 1.500 m² distribuïts en tres plantes, es troba en un edifici icònic de la Diagonal, en el número 514, projectat pels arquitectes Fernando Correa i Alfonso Milá. Però Mango farà aviat una nova incursió en aquesta artèria comercial. A l’abril té previst obrir una nova botiga, aquesta vegada, la primera botiga física de Mango destinada a la roba i parament de la llar. Ras i curt, competència directa de la ja consolidada Zara Home d’Inditex. S’ubicarà al número 586, on actualment ja té un establiment.

Compra immersiva
Amb una superfície de venda de prop de 400 m², el nou espai oferirà als clients “una experiència de compra immersiva”, ha explicat la companyia en un comunicat aquest divendres. Des de la seva creació el 2021, Mango Home, que de moment només vent per internet, ha duplicat el volum de negoci, “consolidant la seva presència a 34 mercats en línia, principalment a Europa i Estats Units”, i després d’incorporar les categories de decoració i parament el 2024, l’empresa s’obre ara a noves referències per a totes les estances de la llar i completa la seva proposta amb “productes fruit de col·laboracions amb artesans”.
Mango va obrir la seva primera botiga el 1984 a Barcelona. Actualment, la companyia compta amb un total de 23 punts de venda a la capital catalana i un espai comercial de prop de 15.000 m². A més de la nova botiga de Diagonal, 514 ja inaugurada, Mango ha reforçat la seva presència a Barcelona amb l’obertura d’una botiga de la línia juvenil Mango Teen al número 65 de passeig de Gràcia, el mateix local on el fundador de Mango, Isak Andic, va obrir la primera botiga de Mango el 1984. Ara farà un pas més amb la primera botiga física de la llar.