Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Enèsim moviment comercial al passeig de Gràcia: dues noves joieries

Aquest 2024, el passeig de Gràcia s’ha consolidat com el carrer comercial més car de l’Estat, on la mitjana del metre quadrat és de 3.000 euros mensuals. És l’artèria comercial més cobdiciada per les grans marques internacionals, però alhora fa que la rotació sigui més gran. Si no surten els números, les marques s’esfumen i ràpidament en venen de noves. I ara aquest carrer viurà nous canvis comercials.  Les marques Zadig & Voltaire i La Perla, que fins ara ocupaven els dos locals del número 73 del passeig de Gràcia abaixen la persiana. I ja tenen substituts, dues joieries de luxe.

Interior d’una botiga Chaumet CHAUMET

Dues joieries de bandera

La firma de joieria Chaumet, propietat del conglomerat francès LVMH, obrirà el seu primer establiment a la capital catalana en un d’aquests dos locals. Es tracta d’una marca històrica, fundada l’any 1780 de la mà de Marie-Etienne Niot, el joier oficial de Napoleó I. L’empresa és propietat de LVMH des del 2005 i compta amb 82 botigues a tot el món i distribució a través de punts de venda a Barcelona, Alacant, Gandia, Tarragona i Girona.

I qui rellevarà la marca La Perla, dedica a la roba interior de luxe? Serà la madrilenya Carrera y Carrera, fundada l’any 1885. Ocuparà un local amb 270 m² distribuïts en tres pisos. També serà la primera botiga pròpia a la capital de Catalunya, si bé té punts de venda multimarca a països com el Japó, França, Anglaterra, República Txeca, Dubai, Qatar i també Barcelona. I s’ha llançat al mercat nord-americà amb una botiga a la Cinquena Avinguda de Nova York, la més cara del món, on el m2 es paga per sobre dels 20.000 euros.

Hugo Boss tindrà una gran botiga al passeig de Gràcia

També s’ha fet públic que la marca de moda de luxe Hugo Boss tancarà la seva botiga del número 71 per traslladar-se al número 84, amb un local de 1.500 m², una dimensió poc habitual i que fins ara ocupava la marca de vehicles Volvo, que tenia llogats només 200 m² destinats a una boutique de Polestar, la marca de cotxes elèctrics del grup suec. El local serà la botiga més emblemàtica d’Hugo Boss a la capital de Catalunya, per la seva dimensió i també pel plantejament més modern.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa