Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
L’obrador DelaCrem, el millor comerç de proximitat de Barcelona el 2024

“Artesans, curiosos i llaminers”, tres adjectius que donen com a resultat “un nou concepte de gelat”. Aquest és l’ADN de DelaCrem-Puro Gelato, que ha obtingut el guardó a millor comerç de proximitat dels XIX Premis Barcelona Comerç, organitzats per Barcelona Comerç. Amb dos establiments a la ciutat, Enric Granados, 15, i passeig de Sant Joan, 59, el jurat dels premis l’ha guardonat per “la qualitat del seu producte, elaborat amb matèries primeres de proximitat i un respecte absolut per la tradició artesana” i per “l’excel·lència del servei, amb una atenció propera i amable, posant els clients al centre de l’experiència”. També s’han valorat qüestions relacionades amb el model de negoci, de manera que se’n destaca “una gestió impecable del negoci, optimitzant processos i recursos de manera eficient, sense perdre mai de vista la qualitat del producte”, i també “una sàvia estratègia empresarial, de màrqueting i comunicació per arribar als clients de manera efectiva, atraure nous públics i construir una imatge de marca diferencial, perdurable i sostenible en el temps”.

Premi Millor Comerç de Proximitat | Obrador Delacrem (Eix Coreixample) – Gelateria artesana
Premi Millor Comerç de Proximitat | Obrador Delacrem (Eix Coreixample) – Gelateria artesana

Una història curta, però intensa: tot comença el 2010

L’ideòleg de DelaCrem és en Massimo Pignata, originari del Piamonte, obre el primer local a Enric Granados ara fa catorze anys, el 2010. Els reconeixements no triguen a arribar, i a banda d’aquest premi que han rebut en aquesta nit del Comerç, el 2013, Tripadvisor la situa com la millor gelateria de l’Estat. El 2015 apareix a la llista ‘Los 100 +1 Mejores de la Gastronomía Española’ de Madrid Fusión. El 2018 Jordi Roca situa DelaCrem entre les seves deu gelateries preferides a escala mundial. DelaCrem també apareix en guies gastronòmiques com Routard, Slow Food Catalunya i Barcelona Foodie Guide, entre d’altres.

I és l’any 2019 quan el propietari decideix obrir un obrador -amb degustació- al passeig de Sant Joan per trobar nous sabors, projectes i col·laboracions amb xefs, així com tallers i cursos de formació.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa